asiana airlinesΠρόστιμο 500.000 δολαρίων επέβαλαν οι ΗΠΑ στην αεροπορική εταιρεία Asiana Airlines, για την αποτυχία της να βοηθήσει αποτελεσματικά τους επιβάτες και τις οικογένειές τους μετά τη συντριβή ενός αεροσκάφους τον Ιούλιο στο Σαν Φρανσίσκο.

Σύμφωνα με την αμερικανική κυβέρνηση, η κορεατική εταιρεία παραβίασε μία Πράξη του 1997 των Διατάξεων περί Διεθνών Πτήσεων, βάσει της οποίας παρέλειψε να δημοσιοποιήσει άμεσα ένα τηλεφωνικό αριθμό ώστε οι οικογένειες των επιβατών να μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες.

Επιπλέον, χρειάστηκαν δύο ημέρες για να επικοινωνήσει η εταιρεία επιτυχώς με τις οικογένειες των περισσότερων επιβατών, ενώ μερικές οικογένειες δεν είχαν πληροφόρηση ακόμη και πέντε ημέρες μετά τη συντριβή.