Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πτώση εσόδων το δεύτερο τρίμηνο του 2023 παρουσιάζει η Trivago,  αποδίδοντας την στις μειώσεις από παραπομπές, στην απόδοση διαφημιστικών δαπανών, στη μικρότερη διάρκεια διαμονής και το κόστος συναλλάγματος.

  • Η πλατφόρμα metasearch καταλυμάτων ανέφερε έσοδα 124 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, από σχεδόν 148 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Τα έσοδα από παραπομπές μειώθηκαν από 141 εκατομμύρια ευρώ σε σχεδόν 123 εκατομμύρια ευρώ,
  • Η απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης ήταν 145% έναντι 166% σε ετήσια βάση.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, «παρατηρήσαμε ένα εποχιακό μοτίβο στη δυναμική των προσφορών σύμφωνα με περιόδους πριν από την πανδημία του COVID-19. Η εποχική αύξηση της δημιουργίας εσόδων σημειώθηκε αργότερα και να ήταν μικρότερου μεγέθους από ό,τι στην την ίδια περίοδο το 2022. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές παρόμοια με τις περιόδους πριν από το 2020.

Η χαμηλότερη δημιουργία εσόδων, η μικρότερη διάρκεια των κρατήσεων των χρηστών και οι επιπτώσεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες επηρέασαν αρνητικά την οικονομική μας απόδοση, περισσότερο από αντιστάθμιση της θετικής επίδρασης της αυξημένης μέσης αξίας κράτησης και κυρίως λόγω των υψηλότερων μέσων ημερήσιων τιμών ξενοδοχείων και της αυξημένης μετατροπής κρατήσεων.

Επιπλέον, παρατηρήσαμε αυξημένη αστάθεια στα αποτελέσματα των καμπανιών μάρκετινγκ απόδοσης».

Τα καθαρά έσοδα της Trivago αναφέρθηκαν σε 5,8 εκατομμύρια ευρώ έναντι ζημίας 59,8 εκατομμυρίων ευρώ σε ετήσια βάση, την οποία η εταιρεία απέδωσε σε εφάπαξ χρέωση απομείωσης 84 εκατομμύρια ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Η Trivago πρόσθεσε ότι «αύξησε τις επενδύσεις μάρκετινγκ επωνυμίας όπως είχε προγραμματιστεί», το οποίο επηρέασε τα κέρδη του τριμήνου. Ωστόσο, αυτό θα έχει «μακροπρόθεσμη θετική επίδραση στον όγκο της άμεσης επισκεψιμότητας στην πλατφόρμα μας και στις οικονομικές μας επιδόσεις».