Σύνταξη: tourismtoday.gr

Από τις προκλήσεις συναλλάγματος, τις λιγότερο ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και τα υψηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού στα κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης, επηρεάστηκε το τρίτο τρίμηνο η Trivago.

Η εταιρεία ανέφερε μείωση 26 εκατ. ευρώ στα συνολικά έσοδα 158 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022.

Τα έσοδα από παραπομπές για την εταιρεία μειώθηκαν στα 156 εκατ. ευρώ έναντι 181 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ η απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης ήταν 134% έναντι 148% σε ετήσια βάση. Η ξενοδοχειακή metasearch με έδρα τη Γερμανία:

  • Πραγματοποίησε λειτουργικές ζημίες 184 εκατομμυρίων ευρώ, υπερδιπλάσιες αυτών των 73 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2022.
  • Η καθαρή της ζημία αυξήθηκε στα 183 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με 67 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε στα 16 εκατ. ευρώ, από 34 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Trivago: Που οφείλεται η καθαρή της ζημία

Όπως υπογραμμίζει η Trivago η καθαρή της ζημία οφείλεται κυρίως στη χρέωση απομείωσης 196 εκατομμυρίων ευρώ «από τις προσαρμογές που έγιναν στις προοπτικές κερδοφορίας μας προς τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, την πτώση της τιμής της μετοχής κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023 καθώς και τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα στο συνολικό οικονομικό περιβάλλον.

Τα αυξημένα επίπεδα επενδύσεων μάρκετινγκ -που είναι απαραίτητα για την τόνωση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης- επηρέασαν τις προοπτικές κερδοφορίας μας βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα».

Το δεύτερο τρίμηνο η εταιρεία αύξησε τις επενδύσεις μάρκετινγκ επωνυμίας επηρεάζοντας την κερδοφορία βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα. Αυτό πιστεύει ότι θα επηρεάσει θετικά τον όγκο της άμεσης κίνησης στην πλατφόρμα σε βάθος χρόνου.

Το κόστος πωλήσεων και μάρκετινγκ για την Trivago το τρίτο τρίμηνο μειώθηκε στα 122 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 129 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.