Πτώση στα κέρδη β’ τριμήνου παρουσίασε η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa εξαιτίας του μεγάλου ανταγωνισμού για κοντινές διαδρομές ο οποίος ρίχνει τις τιμές των ναύλων αλλά και του συνεχώς αυξανόμενου κόστους των καυσίμων.

Παράλληλα ο γερμανικός αερομεταφορέας εκτίμησε ότι η ευρωπαϊκή αγορά θα παραμείνει ανταγωνιστική τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.

Ειδικότερα τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων μειώθηκαν στα 754 εκατ. ευρώ έναντι 1 δισ. ευρώ που ήταν το προηγούμενο έτος.

«Τα κέρδη μας επηρεάστηκαν από τον έντονο ανταγωνισμό στην Ευρώπη ειδικά στα δρομολόγια μικρών αποστάσεων από τη Γερμανία και την Αυστρία» ανέφερε σχετικά ο Ulrik Svensson, Οικονομικός Διευθυντής της Lufthansa.

Προσέθεσε μάλιστα ότι ο γερμανικός αερομεταφορέας θα αντιδράσει με περαιτέρω μείωση του κόστους αλλά και με αύξηση της ευελιξίας του, ενώ σύμφωνα με τον ίδιο στην βελτίωση των μελλοντικών αποδόσεων θα συμβάλλει και το αναπροσαρμοσμένο αναπτυξιακό πλάνο της Eurowings, το οποίο παρουσιάστηκε τον Ιούνιο με στόχο να κάνει τον Low cost αερομεταφορέα κερδοφόρο.

Να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν τον Ιούνιο η Eurowings θα επιδιώξει μείωση του κόστους κατά 15% τα επόμενα τρία χρόνια ενώ στοχεύει να επικεντρωθεί σε πτήσεις μικρών αποστάσεων ούτως ώστε να έχει γίνει και πάλι κερδοφόρα μέχρι το 2021.