Έντονη πτώση των early bookings στο νησί της Μυκόνου σε σχέση με το προηγούμενο έτος, τόσο σε επίπεδο όγκου αιτημάτων αναζήτησης (search inquiries) όσο και ζήτησης για καταλύματα στο νησί, αποκαλύπτει έρευνα της Panadvert.

Σύμφωνα με την έρευνα, η μεγαλύτερη μείωση στη ζήτηση παρατηρήθηκε τον Απρίλιο του 2024, με πτώση της τάξεως του 28%, ενώ οι αναζητήσεις για καταλύματα κατά τους μήνες Δεκέμβριο και Ιανουάριο έδειξαν μείωση 18% και 17%, αντίστοιχα, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Όσον αφορά τους επισκέπτες που προτιμούν τη Μύκονο για τις διακοπές τους, αυτοί δεν άλλαξαν από πέρυσι, με τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα, την Ιταλία και την Γαλλία να αποτελούν την κορυφαία πεντάδα.

Η ζήτηση, ωστόσο, έχει μειωθεί σημαντικά φέτος, με τις ΗΠΑ να καταγράφουν τη μεγαλύτερη πτώση – σχεδόν 19% – ακολουθούμενες από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία με πτώση 12,3%, αντίστοιχα. Η Ιταλία είναι η μόνη αγορά που κατέγραψε αύξηση της ζήτησης για τη Μύκονο με +10%.

Όπως ανέφερε ο κ. Στέλιος Γιαννάτος, υπεύθυνος Έρευνας και τεχνολογίας της Panadvert,

“Η ομάδα μας στο τμήμα Data Analysis παρακολουθεί στενά τα δεδομένα αναζητήσεων και ζήτησης καταλυμάτων προκειμένου να εντοπίζουμε έγκαιρα αλλαγές στις συμπεριφορές των δυνητικών επισκεπτών στη χώρα μας και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές στόχευσης και performance advertising των πελατών μας για τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που διαπιστώσαμε στην παρούσα ανάλυση είναι η αλλαγή στη συμπεριφορά των Ιταλών, οι οποίοι, ενώ παραδοσιακά τείνουν να κλείνουν τις διακοπές τους την τελευταία στιγμή και συνήθως για τον Δεκαπενταύγουστο, παρουσίασαν αύξηση 10% σε early bookings.”