Τις συνήθειες στην κράτηση για ταξίδια από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2019, αποκαλύπτει η Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων της ομάδας μάρκετινγκ της Trekk.

Γενική συμπεριφορά κράτησης

  • Το 40% αφορούσε κράτηση για δύο άτομα.
  • Το 62% κάνει απ’ ευθείας κράτηση στην ιστοσελίδα του φορέα.
  • Οι πολυήμερες εκδρομές κλείνονται τουλάχιστον 50 ημέρες πριν το ταξίδι.
  • Οι δραστηριότητες περιπέτειας κλείνονται 10 ημέρες πριν το ταξίδι.
  • Κατά μέσο όρο 1 στις 5 κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2019, ακυρώθηκαν.

Κανάλια κράτησης

  • Ο όγκος των online κρατήσεων είναι 1,8 φορές υψηλότερος από τις κρατήσεις εκτός σύνδεσης.
  • Η μέση αξία των online κρατήσεων είναι 119 ευρώ, ενώ οι κρατήσεις εκτός σύνδεσης είναι αξίας 66 ευρώ.
  • Οι κρατήσεις αξίας από 100 έως 500 ευρώ είναι 13,5% υψηλότερες σε απευθείας σύνδεση σε σχέση με τις εκτός σύνδεσης.
  • Για κρατήσεις αξίας άνω των 500 ευρώ, ένα μεγαλύτερο ποσοστό ατόμων κάνει κράτηση εκτός σύνδεσης (6% έναντι 3,5%), με τη βοήθεια του ταξιδιωτικού πράκτορα.
  • Οι κρατήσεις από κινητά είναι δύο φορές πάνω από οποιοδήποτε άλλο κανάλι.

Κανάλια διανομής

  • Οι άμεσες κρατήσεις ήταν 57,5%.
  • Από πράκτορες 23,7%.
  • Από ΟΤΑ 18,8%.

Ωστόσο, τα έσοδα από απευθείας κανάλια αντιπροσωπεύουν μόνο το 30% των συνολικών εσόδων.
Οι πράκτορες φέρνουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων στο 37,3%, ακολουθούμενη από OTAs στο 32,3%.

  • Η μέση αξία των άμεσων κρατήσεων είναι 42 ευρώ.
  • Η μέση τιμή κράτησης από ΟΤΑ είναι 136 ευρώ.
  • Η μέση αξία από πράκτορα είναι 125 ευρώ.

Τον Ιούνιο του 2019, η εμπειρία του TripAdvisor (Viator) ήταν ο κορυφαίος διανομέας για εκδρομές και δραστηριότητες.