Το συναίσθημα των Αμερικανών ταξιδιωτών και οι προσδοκίες που έχουν για τα ταξίδια, αναλύει η τελευταία έρευνα της SevenRooms.

H μελέτη είχε τίτλο «Πέρα από την κράτηση: Ξεπερνώντας τις προσδοκίες των επισκεπτών του ξενοδοχείου». Πως διαμορφώθηκαν οι προσδοκίες των Αμερικανών και τι περιμένουν από τα ταξίδια ;

Υγιεινή και ασφάλεια

S

Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ δίνουν προτεραιότητα σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας. Ποσοστό 34% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τείνουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία που λειτουργούν με μειωμένη χωρητικότητα επισκεπτών. Στόχος τους είναι να έχουν επαρκή κοινωνική απόσταση.

Τα δεδομένα της SevenRooms έδειξαν επίσης ότι οι επισκέπτες είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση μόνο σε ξενοδοχεία που προσφέρουν:

  • Επικοινωνία πριν από τη διαμονή που σχετίζονται με μέτρα υγείας και ασφάλειας: 41%
  • Προσφορές υγείας για τους επισκέπτες κατά την άφιξη: 30%
  • Ανέπαφη εμπειρία φιλοξενίας : 20%

Ακόμα και μετά το check in, οι Αμερικανοί θα παρακολουθούν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας που εφαρμόζονται στο ξενοδοχείο.

Ποσοστό 67% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν θα δίσταζαν να μειώσουν τη διαμονή τους και να αναχωρήσουν νωρίς. Αυτό θα γινόταν εάν το προσωπικό ή οι υπόλοιποι διαμένοντας του ξενοδοχείου φαίνονται άρρωστοι.

Λόγοι απομάκρυνσης από το ξενοδοχείο

  • Το ξενοδοχείο είναι πολύ γεμάτο και δεν επιβάλλει κοινωνικές αποστάσεις: 63%
  • Το προσωπικό του ξενοδοχείου δεν απαιτείται να φορούν μάσκες: 63%
  • Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου φαίνονται ή / και ακούγονται άρρωστοι : 58%
  • Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου δεν υποχρεούνται να φορούν μάσκες: 55%

Παροχές

Ακόμα και με την κοινωνική απόσταση και τη μάσκα, οι ταξιδιώτες των Η.Π.Α. απέδειξαν επίσης ότι εξακολουθούν να θέλουν να επωφεληθούν από τις ανέσεις του ξενοδοχείου που κάνουν τη διαμονή ξεχωριστή. Όλα αυτά όμως, με ασφάλεια μέσω συστημάτων κράτησης εκ των προτέρων. Οι δημοφιλέστερες ξενοδοχειακές παροχές για τους επισκέπτες είναι οι εξής :

  • Σαλόνι στην πισίνα: 42%
  • Επίσκεψη στο σπα / σάουνα: 37%
  • Κολύμπι στην πισίνα: 36%
  • Χρήση γυμναστηρίου / εξοπλισμού γυμναστικής: 28%
  • Χρήση του μπαρ του ξενοδοχείου: 22%
  • Τυχερά παιχνίδια: 18%

Εξατομίκευση

Η τεχνολογία κρατήσεων σήμερα δεν εξυπηρετεί μόνο τους επισκέπτες για να νιώθουν πιο άνετα, αλλά μπορεί επίσης να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις ατομικές προτιμήσεις τους. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρέχουν εξατομικευμένες παροχές που δημιουργούν την αφοσίωση των πελατών.

Μεταξύ των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι θα ήταν πιο πιθανό να μείνουν σε μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή ιδιοκτησία λόγω των προσφορών F&B και άλλων παροχών:

  • Το 25%είπε ότι η λήψη εξατομικευμένης προσφοράς για κράτηση και πάλι θα τους επηρέαζε να κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο σε άλλο.
  • Το 34% δήλωσε ότι οι ανταμοιβές επιβράβευσης για εστιατόρια και μπαρ ενός ξενοδοχείου θα τους έπειθε να κάνουν κράτηση σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο.