Ενώ οι αντιλήψεις για την ασφάλεια των καταναλωτών λόγω Covid-19 βελτιώνονται, το οικονομικό άγχος εξακολουθεί να αποτελεί έναν αυξανόμενο τομέα ανησυχίας για τους καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Αυτό αναφέρουν πρόσφατα στοιχεία από την έρευνα συναισθήματος της Deloitte. H έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 18 χώρες από τις 29 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου. Συμμετείχαν τουλάχιστον 1.000 καταναλωτές σε κάθε χώρα.

Η επίδραση του Covid-19 στα ταξίδια

Βελτίωση σημείωσαν οι αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με την ταξιδιωτική τους ασφάλεια. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν πρόκειται για τη διαμονή και τα αεροπορικά ταξίδια.

Αντίθετα με τα στοιχεία που έδειξαν ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να υποβαθμίζουν τις μη απαραίτητες δαπάνες, τα ταξίδια αναψυχής φαίνεται να αποτελούν εξαίρεση.

Σε άνοδο τα ταξίδια αναψυχής

Η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής τους επόμενους τρεις μήνες αυξάνεται πριν από την περίοδο των διακοπών.

  • Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζει τώρα να κάνει μια πτήση εσωτερικού,
  • 21% σχεδιάζει να νοικιάσει αυτοκίνητο και
  • 13% σχεδιάζει μια διεθνή πτήση.

Το ένα τρίτο (33%) των Αμερικανών ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα αισθανόταν ασφαλές να πετάξει ξανά, ανεξάρτητα από τον προορισμό – από 23% στις 9 Απριλίου.

Το 5% των ταξιδιωτών των Η.Π.Α. αναφέρουν ότι αισθάνονται ασφαλείς να μείνουν σε ένα ξενοδοχείο, από 19% στις 9 Απριλίου.