Οι κανόνες σχετικά με την εξ αποστάσεως εργασία και την ανάγκη για επαγγελματικά ταξίδια έχουν αλλάξει ριζικά από πριν από την πανδημία.

Η νέα έρευνα της iSeatz για τις ανταμοιβές των πιστωτικών καρτών καταγράφει πώς οι ηγέτες του κλάδου μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες των καταναλωτών.

Παρά την επιτάχυνση του πληθωρισμού, οι καταναλωτικές δαπάνες ανακάμπτουν σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιών.

Δύο χρόνια προσαρμογής στα lockdown και τους περιορισμούς της πανδημίας προκάλεσαν έναν πιθανό μόνιμο επαναπροσανατολισμό των προσδοκιών των καταναλωτών. Ειδικά όσον αφορά στην εξ αποστάσεως εργασία και την ανάγκη για επαγγελματικά ταξίδια.

«Τα ταξίδια συνεχίζουν να είναι μια δημοφιλής ανταμοιβή για τα μέλη πιστότητας πιστωτικών καρτών, τώρα περισσότερο από ποτέ». Αυτό δήλωσε ο Kenneth Purcell, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της iSeatz.

«Όμως, όπως είδαμε τα τελευταία δύο χρόνια, είναι κρίσιμο να μπορούμε να προσελκύουμε πελάτες τόσο με φιλόδοξες όσο και με πρακτικές ανταμοιβές».

Μεταξύ των ταξιδιωτών των ΗΠΑ το ποσοστό εκείνων που αναμένουν «να ταξιδέψουν λιγότερο για δουλειά όταν τελειώσει η πανδημία» ήταν υψηλότερο από το ποσοστό όσων περιμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο.

Οι ταξιδιώτες στη νεότερη ηλικιακή κατηγορία (18-24) είναι θεωρούν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα συρρικνωθούν μετά την Covid. Συγκεκριμένα, το 47% αναμένει να ταξιδέψει λιγότερο σε σύγκριση με το 15% να αναμένει να ταξιδέψει περισσότερα.

Καθώς η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής αυξάνεται και τα παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια υποχωρούν, τα προγράμματα επιβράβευσης πιστωτικών καρτών αλλάζουν ανάλογα.

Οι εκδότες πιστωτικών καρτών διευρύνουν τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να κερδίζουν πόντους και ανταμοιβές για προϊόντα τρόπου ζωής.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες που κάποτε χρησιμοποιούσαν σημεία για αναβαθμίσεις  ταξιδεύουν τώρα με τις οικογένειές τους και εργάζονται εξ αποστάσεως για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Αυτό θολώνει τα όρια μεταξύ επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής.

Σε ποιες πιστωτικές κάρτες στρέφεται ο καταναλωτής

Ο σημερινός καταναλωτής στρέφεται προς τις κάρτες με ευέλικτες, πιο εξατομικευμένες προσφορές που παρέχουν εκπτώσεις σε ενοικιάσεις διακοπών και προϊόντα τρόπου ζωής, όπως παράδοση ειδών παντοπωλείου, βενζίνη και υπηρεσίες ροής μέσων.