Τα ταξιδιωτικά brands όπως το Tripadvisor και η Airbnb έχουν καταφέρει να τοποθετηθούν ως χρήσιμες μηχανές αναζήτησης, αντικαθιστώντας σε πολλές περιπτώσεις το Google.

Αυτό αποκαλύπτει ανάλυση της τοπικής διαδικτυακής απόδοσης 80.000 επιχειρηματικών τοποθεσιών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 1.000 καταναλωτές με έδρα στις ΗΠΑ.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι ένας στους πέντε καταναλωτές χρησιμοποιεί αυτούς τους δύο ιστότοπους για τοπικές υπηρεσίες αναζήτησης.

Περίπου το 69%των χρηστών χρησιμοποιούν το Google στη συμπεριφορά αναζήτησης για κοντινά πράγματα.

Υπηρεσίες όπως το Yahoo (23%), οι Χάρτες της Apple (23%) και το Yelp (22%) βρίσκονται πιο κάτω στη λίστα, σύμφωνα με μελέτη της Uberall και MomentFeed.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πολλαπλούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι. Παράλληλα τους χρησιμοποιούν για να λάβουν αποφάσεις για φαγητό, διαμονή και διασκέδαση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους.

Οι μη επώνυμες αναζητήσεις

Μια άλλη στρατηγική αλλαγή στη συμπεριφορά αναζήτησης των καταναλωτών είναι η μετάβαση από επώνυμες σε μη επωνυμίες αναζητήσεις.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι αναζητήσεις για “Hotel Near Me” έχουν αντικατασταθεί με όρους όπως “Marriott Near Me”.

“Η αύξηση των μη εμπορικών τοπικών αναζητήσεων είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αξία που δίνουν οι καταναλωτές στην εγγύτητα, την αμεσότητα και την ευκολία”. Αυτό αναφέρει ο Ο Nick Hedges, επικεφαλής στρατηγικής και εκτελεστικός αντιπρόεδρος για τη Βόρεια Αμερική στο Uberall.

Πάντως το 65% των καταναλωτών θεωρούν ότι η τιμολόγηση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στις αποφάσεις αγοράς τους.

Η σημασία των πληροφοριών σχετικά με τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας COVID-19 είναι πέμπτη στον ίδιο κατάλογο με 29%.

Λίγο πιο πάνω είναι η απόσταση από το σπίτι (38%), οι αξιολογήσεις, οι κριτικές (36%) και οι φωτογραφίες των προϊόντων (31%).