Οι ταξιδιώτες προτιμούν τις απευθείας κρατήσεις λόγω των σαφέστερων πολιτικών ακύρωσης ή επιστροφής χρημάτων. Ως εκ τούτου η εν λόγω τάση αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για διαφημιστικές καμπάνιες άμεσης ανταπόδοσης.

Αυτό αποκαλύφθηκε στη νέα έκθεση της Sojern με τίτλο “Πώς οι marketers ταξιδιών ενεργοποιούν την ψηφιακή διαφήμιση το 2021″.

Οι 300 ταξιδιωτικοί marketers που συμμετείχαν στην έρευνα μοιράστηκαν βασικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19.

H νέα κατάσταση που δημιουργήθηκε τους οδήγησε να δοκιμάσουν νέες λύσεις, να καινοτομήσουν με νέα μηνύματα και γενικά να κάνουν περισσότερα με λιγότερα.

• Το 56% συμφωνεί ότι το τρέχον περιβάλλον είναι ιδανικό για καμπάνιες άμεσης ανταπόκρισης. Οι ταξιδιώτες κάνουν απευθείας κράτηση λόγω σαφέστερων πολιτικών ακύρωσης ή επιστροφής χρημάτων, σε συνδυασμό με τις απογοητευτικές εμπειρίες τους από την επιστροφή αποζημιώσεων μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA) για ακυρωμένα ταξίδια.

• Το 88% έχει αυξήσει ή διατηρήσει τον προϋπολογισμό στρατηγικής για την ψηφιακή διαφήμιση από τον COVID-19.

• Το 87% περιόρισε τις δαπάνες για branded καμπάνιες και αύξησε τις δαπάνες για καμπάνιες επιδόσεων το 2020.