Οι καταναλωτές Gen Z και Millennials έχουν 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να πουν ότι βρίσκονται σε καλύτερη οικονομική θέση φέτος σε σύγκριση με τους Gen X και Baby Boomers (38% έναντι 13%).

Αντίθετα, ενώ το 75% των Αμερικανών πιστεύει ότι θα χρειαστούν 2 ή περισσότερα χρόνια για να επιστρέψουν οι ρυθμοί πληθωρισμού στο φυσιολογικό, οι νεότερες γενιές είναι 50% πιο πιθανό να επιλύσουν τα μεγάλα έξοδά τους τώρα παρά να περιμένουν μέχρι το 2024.

Αυτά προκύπτουν από έρευνα της εταιρείας Scorpion η οποία διερεύνησε τις γενετικές διαφορές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στις επιχειρηματικές προσδοκίες κατά τη διάρκεια αυτής της πληθωριστικής περιόδου.

Η έρευνα διεξήχθη με 1.050 Αμερικανούς καταναλωτές το τρίτο τρίμηνο του 2022 από την Scorpion και την Qualtrics.

Παράλληλα, οι Gen Z και Millennials έχουν έως και 2 φορές περισσότερες πιθανότητες να ξοδέψουν σε είδη πολυτελείας, όπως ηλεκτρονικά είδη, φαγητό έξω και ταξίδια σε σχέση με τα Gen X και Baby Boomers.

Ακόμα, οι Gen X & Baby Boomers έχουν 2 φορές περισσότερες πιθανότητες να αναβάλουν τις δαπάνες εάν οι τιμές συνεχίσουν να αυξάνονται από το Gen Z και το Millennials (50% έναντι 27%).

Τι γίνεται με τα social media

Οι Gen X και Baby Boomers έχουν 50% περισσότερες πιθανότητες να στραφούν στην τηλεόραση προκειμένου να ενημερωθούν για τον πληθωρισμό και τις οικονομικές ειδήσεις από τους Gen Z και τους Millennials (77% έναντι 53%).

Ωστόσο, οι Gen Z και το Millennials έχουν 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να εμπιστευθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ότι οι Gen X και οι Baby Boomers (32% έναντι 12%).