Το 65% των millennials (25 έως 44 ετών) και το 59% των Gen Z (18 έως 24 ετών) καταναλωτών είναι πιο διατεθειμένοι να εργαστούν σε μια εταιρεία που προσφέρει συχνά ταξίδια ή ευέλικτες, συνδυαστικές δυνατότητες ταξιδιού ως προνόμιο.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων πίστευαν ότι θα ήταν ωφέλιμο να συνδυάσουν την εργασία με ένα ταξίδι αναψυχής στο εξωτερικό.

Το 36% θα πρόσθεταν κατά μέσο όρο δύο έως τρεις επιπλέον ημέρες αναψυχής σε μελλοντικά επαγγελματικά ταξίδια.

Τα εν λόγω στοιχεία προέκυψαν από πρόσφατη έρευνα της Crowne Plaza Hotels & Resorts.

Η εξέλιξη της απομακρυσμένης εργασίας ως αποτέλεσμα της πανδημίας, σε συνδυασμό με την ανανεωμένη δυνατότητα προσωπικής σύνδεσης, προσθέτει σε αυτήν την τάση και επιταχύνει τα σχέδια της Crowne Plaza για περαιτέρω ανοίγματα ξενοδοχείων ώστε να συμβαδίζει με τη ζήτηση.

Ως εκ τούτου η μάρκα στοχεύει να κατασκευάσει 107 νέα ξενοδοχεία (27.342 δωμάτια) τα επόμενα τρία χρόνια παράλληλα με την ανακαίνιση του 50% του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου της, το οποίο αποτελείται από περισσότερα από 400 ξενοδοχεία.

Για να διερευνήσει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των επισκεπτών της σε σχέση με την αύξηση της ζήτησης για συνδυασμένα ταξίδια εργασίας και αναψυχής, η Crowne Plaza Hotels & Resorts, κυκλοφόρησε την πρώτη λευκή βίβλο “Blended Travel” από μια μάρκα φιλοξενίας: The Future of blended travel.

Η λευκή βίβλος “Blended Travel”, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την επιχείρηση παγκόσμιων τάσεων και γνώσεων, Stylus, προσδιορίζει τέσσερις αναδυόμενες υπο-τάσεις που μιλούν για τις εξελισσόμενες ανάγκες των επισκεπτών.

  • Τα ταξίδια σε ένα ξενοδοχείο ή θέρετρο σε μια ζεστή, εξωτική τοποθεσία στο εξωτερικό ή σε μια συναρπαστική πόλη, ως βάση για απομακρυσμένη ευέλικτη εργασία, έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Το δεύτερο είναι η υβριδική διαβίωση ή υβριδική ζωή. Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες σχεδιάζουν να επεκτείνουν τα ταξίδια εργασίας τους με ημέρες αναψυχής για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ταξίδια τους. Το κλειδί σε αυτό είναι η ευελιξία και η ικανότητα εργασίας ενώ ταξιδεύετε – είτε πρόκειται για ταξίδι μεγάλων αποστάσεων είτε για οικογενειακές επισκέψεις το Σαββατοκύριακο, που επιτρέπονται από τις νέες πρακτικές εργασίας.
  • Το τρίτο είναι η αναβάθμιση των δεξιοτήτων. Οι upskillers και οι side hustlers χρησιμοποιούν τη δύναμη του ταξιδιού για να τροφοδοτήσουν την έμπνευση, να τροφοδοτήσουν την περιέργεια και να ενεργοποιήσουν τη δικτύωση και τις συνδέσεις.
  • Τέταρτον είναι η νέα οικονομία φροντίδας. Περισσότερο από ποτέ, οι οικογένειες θέλουν να ταξιδεύουν με παιδιά και παππούδες. Οι ταξιδιώτες πολλών γενεών αναζητούν προορισμούς που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.