Τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις και συνήθειες των νέων της Ασίας αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η Blue Cross (AsiaPacificInsurance Limited.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι νέοι λατρεύουν τα ταξίδια, με σχεδόν το 70% να σχεδιάζει να ταξιδεύει δύο ή περισσότερες φορές το χρόνο.

Το 74% των ερωτηθέντων ελπίζει να εξερευνήσει και να δοκιμάσει μοναδικές, πρωτότυπες και συναρπαστικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.

Ωστόσο, το ένα τρίτο δεν θα αγόραζε ταξιδιωτική ασφάλιση, υποδηλώνοντας έλλειψη επίγνωσης της διαχείρισης κινδύνων και της προστασίας.

Βασικές μετρήσεις

Το 69% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει δύο ή περισσότερες φορές τους επόμενους 12 μήνες. Το 22% σχεδιάζει να ταξιδέψει τρεις φορές ή περισσότερες. Ένας στους πέντε νέους σκοπεύει να ταξιδέψει τρεις φορές ή περισσότερες τον επόμενο χρόνο.

Το 74% των ερωτηθέντων φιλοδοξούν να εξερευνήσουν και να δοκιμάσουν μοναδικές, πρωτότυπες και συναρπαστικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους και περίπου το ένα τρίτο (32%) προτιμά να εξερευνήσει λιγότερο γνωστούς προορισμούς.

Οι νέοι της Ασίας δείχνουν σαφή προτίμηση για αυθόρμητα ταξίδια μετά την απόκτηση φθηνών πτήσεων.

Το 58% των ερωτηθέντων προτιμούν τα αυτοσχέδια ταξίδια από τον εκ των προτέρων προγραμματισμό μιας διαδρομής. Τα δύο τρίτα (66%) των ταξιδιωτικών σχεδίων των ερωτηθέντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα φθηνών πτήσεων.

Το 62% των νέων ταξιδεύει και το επικοινωνεί στα social media, υπογραμμίζοντας τη στενή σύνδεση μεταξύ των εκτός σύνδεσης και των διαδικτυακών δραστηριοτήτων τους.

Tι ανησυχεί περισσότερο τους νεαρούς Ασιάτες

Όταν ρωτήθηκαν για ανησυχίες που σχετίζονται με ταξίδια, το 71% των ερωτηθέντων αναφέρουν τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσεις πτήσεων ως την κύρια ανησυχία τους. Οι μισοί (50%) των ερωτηθέντων ανησυχούν για χαμένες ή κατεστραμμένες αποσκευές. Αυτοί είναι κοινοί κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν περιστασιακά οι ταξιδιώτες.

Ταξιδιωτική ασφάλιση

Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα αγόραζαν ταξιδιωτική ασφάλιση για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τις οικογένειές τους, εκ των οποίων το 80% θεώρησε τα ασφάλιστρα και τις προωθητικές προσφορές ως βασικό παράγοντα κατά την επιλογή της ταξιδιωτικής ασφάλισης. Το ένα τρίτο (34%) δεν θα αποκτούσε ασφάλιση, εκ των οποίων το 42% τη θεώρησε περιττή, δείχνοντας ότι η νέα γενιά δεν έχει επαρκή επίγνωση των αναγκών προστασίας της.