Παρά το νέον της ηλικίας τους και το συγκριτικά χαμηλό εισόδημά τους, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς Gen Z ταξιδεύουν συχνά, έχοντας κάνει τρία ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής τον περασμένο χρόνο. Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία από την εταιρεία ερευνών δεδομένων Morning Consult.

Ο λόγος είναι ότι τα ταξίδια είναι πλέον πιο mainstream και οι Gen Zs εκτίθενται ευρέως στην ταξιδιωτική έμπνευση μέσω των social media, δήλωσε η Lindsey Roeschke, αναλύτρια ταξιδίων και φιλοξενίας στη Morning Consult.

Μεγάλα σχέδια, λίγα χρήματα

Οι Gen Zs – όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012 – ταξιδεύουν περισσότερο από τους Gen Xers και τους baby boomers και είναι «ισάξιοι με τους millennials, που επί του παρόντος βρίσκονται στο επίκεντρο της βιομηχανίας», είπε η Roeschke.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές, οι Gen Z ταξιδιώτες δεν περιμένουν μέχρι να έχουν υψηλές αμειβόμενες θέσεις εργασίας ή έναν κουμπαρά αποταμίευσης για να ταξιδέψουν. Αντίθετα, «βρίσκουν τρόπους να χωρέσουν τα ταξίδια στους προϋπολογισμούς τους τώρα». Αυτό αναφέρει έκθεση της Morning Consult για τις ταξιδιωτικές τάσεις Gen Z.

Μόνο το 11% των Gen Zs που ταξιδεύουν συχνά προέρχονται από νοικοκυριά που κερδίζουν 100.000 δολάρια ή περισσότερα ετησίως, σύμφωνα με τη Morning Consult. Οι περισσότεροι (61%) λένε ότι κερδίζουν λιγότερα από 50.000 δολάρια ετησίως.

Παράλληλα, είναι πρόθυμοι να περικόψουν άλλες δαπάνες για να πληρώσουν για ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο από την εταιρεία πολυμέσων Gen Z Student Beans. Συγκεκριμένα, το 83% των νεαρών ενηλίκων δήλωσε ότι σχεδιάζει να περικόψει τις μη βασικές δαπάνες.

Γιατί οι Gen Zs ταξιδεύουν

Τα τρία κορυφαία κίνητρα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες Gen Z είναι:

  • Να χαλαρώσουν.
  • Να δραπετεύσουν από την καθημερινότητα.
  • Να ξεφύγουν και να περάσουν χρόνο με φίλους και οικογένεια.

Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν ότι έχουν κίνητρα να ταξιδεύουν για περιπέτεια, ψυχική υγεία και πολιτιστικές εμπειρίες περισσότερο από τις μεγαλύτερες γενιές.