
Οι Καναδοί εξακολουθούν να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν παρά το αυξανόμενο κόστος, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Blue Cross.
Ειδικότερα, ξόδεψαν κατά μέσο όρο 4.200 δολάρια στις τελευταίες τους διακοπές εν μέσω αύξησης 94% στο κόστος ταξιδιού. Ενώ ο πληθωρισμός αποτελούσε εμπόδιο στα ταξίδια, με πάνω από τα δύο τρίτα (69%) των Καναδών να λένε ότι επηρέασε τα ταξιδιωτικά τους σχέδια το 2023, εξακολουθούν να σχεδιάζουν να κάνουν τα ταξίδια προτεραιότητα φέτος.
- Σχεδόν 8 στους 10 (79%) δηλώνουν ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι εκτός της επικράτειάς τους το 2024, αυξημένο κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες από πέρυσι.
- Αυτό είναι πιθανό, δεδομένου ότι σχεδόν όλοι οι Καναδοί (96%) αναγνωρίζουν τα οφέλη του ταξιδιού, όπως η δυνατότητα επαναφόρτισης, η μείωση της εξουθένωσης και η βελτίωση της ψυχικής υγείας.
Το άγχος στα ταξίδια μειώνεται, αλλά οι διακοπές παραμένουν
Μετά από μια ταραχώδη επιστροφή στα ταξίδια πέρυσι, όταν οι διακοπές κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα, οι ταξιδιώτες αισθάνονται πιο άνετα φέτος.
- Το άγχος που σχετίζεται με τα ταξίδια μειώνεται κατά 41 ποσοστιαίες μονάδες, καθώς λιγότεροι από τους μισούς (48%) των Καναδών δήλωσαν ότι βίωσαν κάποια μορφή ταξιδιωτικού στρες, σε σύγκριση με 89 τοις εκατό το 2023.
- Οι νεαροί Καναδοί είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν απρόοπτα στο ταξίδι τους. Λίγο πάνω από τα τρία τέταρτα (78%) των Gen Z και το 64% των Millennials δήλωσαν ότι έχουν βιώσει ένα περιστατικό που σχετίζεται με ταξίδια σε σύγκριση με λίγο περισσότερο από το ήμισυ των Baby Boomers (56%).
Οι Καναδοί βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους να ταξιδέψουν το 2024
Οι Καναδοί εξερευνούν νέες μορφές ταξιδιού, με τον οικοτουρισμό και τα σόλο ταξίδια να βρίσκονται σε άνοδο.
Πάνω από το ένα τέταρτο των Καναδών (26%) είτε έχουν κάνει είτε σχεδιάζουν επί του παρόντος διακοπές οικοτουρισμού.
Περισσότεροι Καναδοί επιλέγουν να ταξιδεύουν μεμονωμένα, καθώς οι μισοί ταξιδεύουν μόνοι, τουλάχιστον μερικές φορές.
- Πολλοί ταξιδιώτες Gen Z (55%) βλέπουν τον οικοτουρισμό ως μια ευκαιρία να έχουν μια πιο ουσιαστική ταξιδιωτική εμπειρία και το 47% έχει κάνει ή σχεδιάζει διακοπές οικοτουρισμού, σε σύγκριση με μόλις 17% των Boomers.
- Το 50% των Gen Z έχει ή σχεδιάζει να μετακομίσει σε άλλες επαρχίες/περιοχές ή χώρες για μερικούς μήνες, σε σύγκριση με το 38% των Millennials και μόλις στο 12% των Boomers.