Έξι στους δέκα Νοτιοαφρικανούς σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2025, σύμφωνα με στοιχεία από έρευνα της Marriott.

Στην έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 Νοτιοαφρικανοί και 21.374 ενήλικες σε 10 αγορές σε όλη την Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Ειδικότερα, προγραμματίζουν κατά μέσο όρο 2,7 διακοπές στο εσωτερικό, δύο ταξίδια μικρής απόστασης (πτήσεις τεσσάρων ωρών ή λιγότερο) και 1,8 ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το 2025.

Συνολικά πρόκειται για 6,5 ταξίδια το 2025, που ισοδυναμεί με περισσότερες από ένα κάθε δύο μήνες.

Πού επιδιώκουν να πάνε οι Νοτιοαφρικανοί;

Ποσοστό 27% των ερωτηθέντων ήθελε να ταξιδέψει μέσα και γύρω από τη Νότια Αφρική, ενώ το 11% ήθελε να ταξιδέψει στις ΗΠΑ.

Η Μοζαμβίκη ήταν ένας άλλος δημοφιλής προορισμός, με το 10% να θέλει να επισκεφθεί την παράκτια περιοχή.

Η Γαλλία και ο Μαυρίκιος ήταν επίσης δημοφιλή σημεία στην έρευνα, καταλαμβάνοντας και οι δύο το 10% των προτιμήσεων των ερωτηθέντων.

Νέα ταξιδιωτική τάση

Η έρευνα ανέδειξε μια νέα ταξιδιωτική τάση που ονομάζεται «bravecations».

Σύμφωνα με αυτή οι ταξιδιώτες είναι πιο τολμηροί στις διακοπές, δοκιμάζοντας δραστηριότητες που κανονικά δεν θα επιχειρούσαν στην πατρίδα τους.

Ένα εντυπωσιακό 85% των Νοτιοαφρικανών ταξιδιωτών δηλώνουν πιο γενναίοι στις διακοπές, το υψηλότερο μεταξύ όλων των αγορών που συμμετείχαν στην έρευνα.

Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα έντονη στους νεότερους ταξιδιώτες, με το 87% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών και το 91% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών να εκφράζουν την προθυμία τους να δοκιμάσουν νέα και συναρπαστικά πράγματα.

Δημοφιλείς δραστηριότητες περιπέτειας

Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες περιπέτειες περιλαμβάνουν την αναρρίχηση σε υπερυψωμένες κατασκευές/μέρη, σε ποσοστό 56%.

Μια άλλη δραστηριότητα είναι το ziplining, η πτώση με αλεξίπτωτο ή τα θεματικά πάρκα και η δοκιμή εξωτικής κουζίνας.

Πώς πληρώνουν

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Νοτιοαφρικανοί επιθυμούν να έχουν την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής και αυτό με τη σειρά του τους επιτρέπει να ταξιδεύουν περισσότερο.

Το 62% των ερωτηθέντων είπε ότι ο κύριος παράγοντας που τους ενθάρρυνε να κάνουν κράτηση για διακοπές ήταν «η λήψη ειδικής τιμής».