Όλο και περισσότεροι οργανισμοί προορισμού εκφράζουν αισιοδοξία για την οικονομική ανάκαμψη μετά την κρίση του Covid-19, σύμφωνα με νέα έρευνα του MMGY Travel Intelligence.

Η έρευνα, αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι οργανισμοί προορισμού και αντιμετωπίζουν την πανδημία κορωνοϊού.

  • Το ποσοστό των επαγγελματιών προορισμού που προέβλεπαν ότι τα τοπικά οικονομικά τους θα επιδεινωθούν μειώθηκε από 72% στην προηγούμενη έρευνα σε 41% στην νέα.
  • Το 14% δήλωσε ότι οι τοπικές οικονομίες τους θα βελτιωθούν μέσα στους επόμενους δύο μήνες (αύξηση 2% αυξήσεις από τις απαντήσεις στην προηγούμενη έρευνα).
  • Το 76% δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην επικοινωνία για την προώθηση προορισμού.
  • Το 73% είπε ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες βασίζονται σε email (από 62% που ήταν στην προηγούμενη έρευνα).