Οι τουρίστες από την Ιταλία είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τον ταξιδιωτικό τους προορισμό ανάλογα με το πως θα εμφανίζονται στις φωτογραφίες που θα ανεβάσουν στο Instagram. Αυτό προέκυψε από τη δημοσκόπηση που διεξήχθη για το online ταξιδιωτικό πρακτορείο eDream.

Το εν λόγω πρακτορείο παρακολούθησε 8.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ. Ειδικότερα, ασχολήθηκε με τον τρόπο με τον οποίο τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Οι Ιταλοί ταξιδιώτες σε ποσοστό 58% είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για τον προορισμό τους λόγω του “Insta-worthiness” τους.

Οι Ιταλοί βγήκαν μπροστά από τους Ισπανούς (55%) και τους Αμερικανούς (52%).

Ωστόσο, η χώρα που παραμένει σχετικά ανεπηρέαστη από τις πιέσεις των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι το Ηνωμένο Βασίλειο.

Συγκεκριμένα, μόνο το 14% δήλωσε ότι ενδιαφέρονται για τον κοινωνικό αντίκτυπο του προορισμού τους.

Oι Ιταλοί σε ποσοστό 11% παίρνουν έμπνευση από τα αγαπημένα τους Instagrammer για τους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Ακολουθούν οι ΗΠΑ (10%), η Γαλλία (8%), η Γερμανία και ην Πορτογαλία (6%). Τέλος, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο με ποσοστό και οι δύο με 5%.

 

Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν επίσης ότι οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν φίλτρα στις φωτογραφίες τους καθώς και άλλες τεχνικές.

Περισσότεροι από τους μισούς (51%) των Αμερικανών παραδέχτηκαν τη χρήση τεχνικών επεξεργασίας, ακολουθούμενοι από τους Γάλλους και Ιταλούς.