group of five friends female and male taking selfie on camera smartphone and having fun outdoors lifestyle near lake

Περισσότεροι από τους μισούς έγχρωμους Αμερικανούς ταξιδιώτες (54%) είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν έναν προορισμό εάν στη διαφήμιση περιλαμβάνονται έγχρωμα άτομα.

Αυτό προκύπτει σύμφωνα με τη δεύτερη και τελευταία φάση της έρευνας του Black Traveller: Insights, Opportunities & Priorities της MMGY Global.

Αυτό το ποσοστό μειώνεται σε μόλις 42% μεταξύ των έγχρωμων ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και 40% στον Καναδά.

Ωστόσο, φτάνει μόνο το 27% στη Γαλλία και μόλις το 15% στη Γερμανία.

Εν μέσω της πανδημίας η ασφάλεια είναι ένας βασικός παράγοντας για τους έγχρωμους ταξιδιώτες.

  • Στην πραγματικότητα, το 71% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ και τον Καναδά ανέφεραν ότι η ασφάλεια επηρέαζε εξαιρετικά ή πολύ την απόφασή τους.
  • Το 58% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο / Ιρλανδία συμφώνησαν.
  • Λιγότεροι από το ένα τρίτο των Γάλλων ερωτηθέντων (31%) και μόνο ένας στους πέντε Γερμανούς ερωτηθέντες (21%) θεώρησαν ότι η ασφάλεια ήταν ένα βασικό ζήτημα.

Η χαλάρωση και ο ενθουσιασμός για να βιώσουν έναν νέο προορισμό και πολιτισμό παραμένει κορυφαία έμπνευση για τους έγχρωμους ταξιδιώτες και στις έξι χώρες.

Αυτές είναι οι δημοφιλέστερες εμπειρίες στα ταξίδια

  • Οι πολιτιστικές δραστηριότητες
  • Εμπειρίες στη φύσης και ευεξία
  • Επισκέψεις σε χώρους και αξιοθέατα
  • Παρακολούθηση οικογενειακών εκδηλώσεων

Ταυτόχρονα, τα τρία τέταρτα των έγχρωμων ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν ένα ταξίδι αναψυχής το 2021.

Οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι επιλέγοντας εσωτερικά ταξίδια, σύμφωνα με τη μελέτη.

Η τελευταία φάση της μελέτης της MMGY Global εξέτασε περισσότερους από 3.630 έγχρωμους ταξιδιώτες αναψυχής. Οι χώρες που συμπεριλήφθηκαν ήταν οι ΗΠΑ, Καναδάς,  Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία.