Ενώ οι δραστηριότητες κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού αποτελούν την πρώτη προτεραιότητα για Αμερικανούς και Βρετανούς ταξιδιώτες, οι κινέζοι ταξιδιώτες κατέχουν τα πρωτία ως οι μεγαλύτεροι καταναλωτές παγκοσμίως.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα μιας νέας έκθεσης που δημοσιεύθηκε από την Expedia Media Solutions, τη διαφημιστική ομάδα του online ιστότοπου κράτησης Expedia, η οποία φωτίζει τις ταξιδιωτικές συνήθειες και τις προτιμήσεις τριών από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο: τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Κίνα.

Η έκθεση επίσης εξετάζει προσεκτικότερα τις διαχωριστικές γενεές σε κάθε αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών Generation Z, Millennials, Generation X και Baby Boomer.

Συνολικά, οι αναλυτές διαπίστωσαν ότι οι ταξιδιώτες και στις τρεις αγορές επιλέγουν προορισμούς που βασίζονται περισσότερο στις ταξιδιωτικές δραστηριότητες από ότι στην τιμή και τις προσφορές.

Τα συναισθήματα και όχι δολάρια, είναι αυτά που καθοδηγούν τη λήψη αποφάσεων για τους περισσότερους ταξιδιώτες σήμερα“, δήλωσε χαρακτηριστικά ανώτερο στέλεχος της Expedia.

Μετά τις δραστηριότητες ταξιδιού, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν επίσης μοναδικές εμπειρίες , ενώ οι Βρετανοί ταξιδιώτες εκφράζουν έντονο ενδιαφέρον για πολιτιστικές εμπειρίες.

Παράλληλα, στην Κίνα, υπάρχει έντονο χάσμα μεταξύ των ηλικιωμένων και των νέων, με τα δύο νεότερα δημογραφικά να αναζητούν περιπλανώμενες εμπειρίες στις διακοπές τους, ενώ οι μεγαλύτερης ηλικίας δύο ομάδες ενδιαφέρονται περισσότερο για δραστηριότητες.

Σε σύγκριση με τους κινέζους ταξιδιώτες οι οποίοι τείνουν να ταξιδεύουν με φίλους και να αναζητούν γαστρονομικές εμπειρίες, οι μεγαλύτερης ηλικίας Αμερικανοί και Βρετανοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο να βρουν μια καλή ταξιδιωτική προσφορά.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι οι Βρετανοί είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, ενώ οι Αμερικανοί και οι Κινέζοι ταξιδιώτες – που ζουν σε γεωγραφικά και πολιτισμικά διαφορετικές χώρες – είναι πιθανότερο να εξερευνήσουν τις δικές τους χώρες.

Επίσης, οι millennials στην Κίνα και τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν περισσότερο, κατά μέσο όρο 35 ημέρες ταξιδιού το χρόνο, ενώ οι Baby Boomers ταξιδεύουν 31 ημέρες το χρόνο.

Tέλος, περισσότερο από τους Βρετανούς και τους Αμερικανούς, οι Κινέζοι παραθεριστές διαθέτουν μεγαλύτερο προϋπολογισμό (16% περισσότερο) για ψώνια κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.