Στα posts και στις φωτογραφίες στα social media ανατρέχουν οι Gen Z ταξιδιώτες προκειμένου να βρουν τον επόμενο προορισμό τους. Αυτό γίνεται σε ποσοστό 70%.

Μάλιστα για το 44% εξ αυτών είναι η πρώτη πηγή ενημέρωσης προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση για τα ταξίδια τους.

Πιο αναλυτικά το Instagram αποτελεί την κορυφαία πηγή έμπνευσης όταν αποφασίζουν για έναν προορισμό διακοπών, σύμφωνα με νέα έρευνα της Booking.com. Αυτό ισχύει για τους Gen Z ταξιδιώτες ή όσους γεννήθηκαν  μεταξύ 1995 και 2015

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι ενώ οι ταξιδιώτες Gen Z είναι οπτικοί παραθεριστές, τα κίνητρά τους δεν περιορίζονται σε μια φωτογραφία.

Oι Gen Z γυναίκες

Οι γυναίκες Gen Z είναι ακόμη πιο πιθανό να βρουν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό κάνοντας scrolling στο Instagram σε ποσοστό 46%.

Όσον αφορά την επιλογή νέων προορισμών για επίσκεψη, περισσότερα από τα δύο τρίτα (64%) των Gen Z λένε ότι επηρεάζονται από τους influencers. που Eπίσης, το 53% δηλώνει ότι εμπιστεύονται γενικά τους influencers όταν πρόκειται για συστάσεις ταξιδιού.

Και οι ταινίες πηγή έμπνευσης για τους Gen Z ταξιδιώτες

Ωστόσο, η έμπνευση για τα επόμενα ταξίδια των Gen Z δεν προέρχεται μόνο από οθόνες smartphones. Tο 39% των ερωτηθέντων επηρεάζεται από προορισμούς που βλέπουν σε ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές. Ακόμα, το 31% ανατρέχει στους φίλους τους για συμβουλές.

Ποιο είναι το καλύτερο amenity στα καταλύματα

Όντας η πρώτη γενιά που μεγάλωσε ως ψηφιακά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Gen Z επιθυμούν μια ζωή online. Το 32%  εξ αυτών θεωρεί το Wi-Fi ως το κορυφαίο amenity από οτιδήποτε άλλο σε ένα κατάλυμα.