Η παγκόσμια βιομηχανία πολιτικής αεροπορίας αναμένεται να ανακάμψει σταδιακά από την πανδημία του COVID, φτάνοντας τα 1,09 τρις. δολάρια μέχρι το 2028.

Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία πρόσφατης μελέτης της Grand View Research.

Τα εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια ανακάμπτουν πιο γρήγορα από ό, τι τα διεθνή. Στο πλαίσιο αυτό αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν το ταξίδι των επιβατών μέσω του τερματικού σταθμού με ανέπαφες βιομετρικές τεχνολογίες.

Ξεκινώντας από συγκεκριμένους χώρους check-in και καταλήγοντας στις πύλες επιβίβασης, η καινοτομία στοχεύει στη βελτίωση της ροής των ταξιδιωτών. Αυτό θα επιτευχθεί απαιτώντας λιγότερους ελέγχους εγγράφων και λιγότερες ουρές.

Η βιομετρική διαδρομή χρησιμοποιεί ένα μείγμα τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου και ίριδας για να επαληθεύσει την ταυτότητα των επιβατών όταν κάνουν check-in.

Στην Ευρώπη, το αεροδρόμιο Orly του Παρισιού άρχισε να δοκιμάζει ένα βιομετρικό ταξίδι επιβατών, από την είσοδο στον τερματικό σταθμό μέχρι την επιβίβαση.

Οι ιδιοκτήτες αεροδρομίων Groupe ADP και η αεροπορική εταιρεία Transavia συνεργάστηκαν με την Idemia για να αναπτύξουν τη διαδικασία δύο βημάτων.

Κατά το check-in, οι επιβάτες σαρώνουν την κάρτα επιβίβασης και την ταυτότητά τους. Στη συνέχεια κοιτούν μια κάμερα για σάρωση προσώπου. Κατά την επιβίβαση, απαιτείται απλώς επαλήθευση αναγνώρισης προσώπου.

Στις ΗΠΑ εφαρμόζεται μια πιο απλοποιημένη άφιξη για διεθνείς επιβάτες που φτάνουν στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Κάνσας Σίτι.

Το βιομετρικό σύστημα χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου για να συγκρίνει εικόνες ταξιδιωτικών εγγράφων με μια φωτογραφία που τραβήχτηκε κατά την άφιξη.

Το σύστημα μπορεί να σημαίνει ότι δεν είναι απαραίτητη η λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων. Οι φωτογραφίες των Αμερικανών πολιτών διαγράφονται εντός 12 ωρών. Ωστόσο αυτές των αλλοδαπών φυλάσσονται σε σύστημα του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας.