Η Beonprice – ένας από τους παρόχους διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείων στον κόσμο – έχει ξεκινήσει μια αποστολή να πείσει τη βιομηχανία φιλοξενίας να «εγκαταλείψει την εξάρτηση από τις μετρήσεις RevPAR και ποσοστών πληρότητας» και να υιοθετήσει ευκαιρίες «συνολικής βιώσιμης κερδοφορίας» για να ευδοκιμήσει σε έναν κόσμο μετά την COVID .

Για να αντικαταστήσει το RevPAR και τα ποσοστά πληρότητας, ο κλάδος της φιλοξενίας θα πρέπει να στραφεί σε μια έννοια «συνολικό κέρδος» ή «έσοδα ανά διαθέσιμο επισκέπτη» (RevPAG) που εξετάζει τον πλήρη κύκλο ζωής του ταξιδιού και εξερευνά νέες ροές εσόδων εκτός δωματίων.

Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει χώρους συνεργασίας, βελτιωμένες ψηφιακές υπηρεσίες ή συνδρομές, πώληση δραστηριοτήτων στον προορισμό και χρήση χώρων λιανικής – εκτός από τη βελτίωση της υπηρεσίας δωματίου, την ενίσχυση της χρήσης εστιατορίων, την επέκταση των χώρων μπαρ / νυχτερινών κλαμπ, την παροχή εμπειριών σπα και ευεξίας , και δραστηριότητες πέρα ​​από την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου εντός του προορισμού.

Ταυτόχρονα, οι εταιρείες φιλοξενίας θα πρέπει να διερευνήσουν τη βιωσιμότητα ως μοχλό κερδοφορίας, ταιριάζοντας με τις επιθυμίες, τις ανάγκες, τις απαιτήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται από περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένους ταξιδιώτες.

Αυτό δεν συνεπάγεται πλέον τη θέαση τέτοιων αλλαγών και υπηρεσιών ως βάσης κόστους, αλλά μάλλον ως πηγή εσόδων για επισκέπτες που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για τρόφιμα μηδενικών μιλίων, προϊόντα βιώσιμης πηγής και ιδιότητες που τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Επιπλέον, οι επισκέπτες επιθυμούν επίσης να συμμετάσχουν σε βιώσιμες πρωτοβουλίες καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού των επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένης της προ-άφιξης και εκτός ιδιοκτησίας στον προορισμό.

Για να αντικατοπτρίζει αυτή τη νέα αποστολή και την εξέλιξη της εταιρείας και τον εορτασμό της 10ης επετείου της, η Beonprice έχει εξελίξει το εμπορικό σήμα της για να γίνει «BEONx» και να δημιουργήσει μια νέα οπτική ταυτότητα που θα συνοδεύεται από έναν νέο ιστότοπο – όλα αντανακλώντας την εστίαση στη βιώσιμη κερδοφορία, κάτι στο οποίο οι ιδρυτές και η ομάδα έχουν επενδύσει σταθερά.

Προκειμένου να οδηγηθεί αυτή η επανάσταση στον τρόπο διαχείρισης των εσόδων των ξενοδοχείων, το BEONx εξελίσσεται σε μια αποκλειστική «Πλατφόρμα συνολικής κερδοφορίας» που λειτουργεί με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης (TPP) και χρησιμοποιεί τεχνικές αυτοματισμού .

Ο Alex Barros, επικεφαλής μάρκετινγκ και καινοτομίας της BEONx, σχολιάζει: «Ως βιομηχανία πρέπει πραγματικά να εγκαταλείψουμε την εξάρτηση από το RevPAR και τις μετρήσεις ποσοστών πληρότητας για να ευδοκιμήσουμε – το μέλλον της φιλοξενίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από τα δωμάτια. «Αντίθετα, θα πρέπει να επικεντρωθούμε στην οικοδόμηση ενός μονοπατιού προς τη συνολική κερδοφορία και να δώσουμε τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να ξεκλειδώσουν εντελώς νέες ροές εσόδων χωρίς δωμάτια – χώρους συνεργασίας, μπαρ που προσελκύουν κόσμο, εκδηλώσεις, προϊόντα σπα και ευεξίας, καταστήματα λιανικής και πολλά άλλα – θα βοηθήσουμε τα ξενοδοχεία να ξεκλειδώσουν ευκαιρίες βιώσιμης κερδοφορίας.

Ο Rubén Sanchez και ο Emílio Galan, Ιδρυτές και Διευθύνων Σύμβουλος & CTO αντίστοιχα της BEONx, προσθέτουν: «Για να καταστήσουμε την αποστολή μας το ξεκλείδωμα ευκαιριών βιώσιμης κερδοφορίας, αποφασίσαμε να ονομάσουμε ξανά το όνομα BEONx και ξεκινήσαμε την «Πλατφόρμα Συνολικής Κερδοφορίας». Συμπίπτει με τη 10η επέτειό μας και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλο το προσωπικό μας για τη σκληρή δουλειά και τους πελάτες μας για την αφοσίωσή τους τα τελευταία δέκα χρόνια – και να πούμε πόσο ενθουσιασμένοι είμαστε για τα επόμενα δέκα καθώς προσπαθούμε να επαναπροσδιορίσουμε τη φιλοξενία εκ των έσω. Παρακολουθήστε αυτόν τον χώρο.”

Από την ίδρυσή του το 2012, η ​​BEONx έχει εξελιχθεί για να γίνει ένας από τους κορυφαίους παρόχους διαχείρισης εσόδων παγκοσμίως στον τομέα της φιλοξενίας με περισσότερους από 2.000 πελάτες σε περισσότερες από 30 χώρες.

Οι κορυφαίες διεθνείς ξενοδοχειακές μάρκες που συνεργάζονται με το BEONx περιλαμβάνουν τα Leading Hotels of the World, Barcelo, Catalonia Hotels, Iberostar, RIU, Labranda Hotels & Resorts, HM Resorts, Holiday Club Resorts, Dreamplace, Hospes, Room Mate και πολλά άλλα