Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τον τρόπο με τον οποίο η Gen Alpha (παιδιά που γεννήθηκαν μεταξύ 2010 και 2024) διαμορφώνει τα οικογενειακά ταξίδια, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Beaches Resort.
Η γενιά που επηρεάζει τις οικογενειακές ταξιδιωτικές αποφάσεις και πολλά άλλα, προβλέπεται να γίνει η μεγαλύτερη στην ιστορία, αφού πάνω από 2,8 εκατομμύρια ανθρώποι γεννιούνται εβδομαδιαίως.
Ως εκ τούτου, οι ταξιδιωτικές εταιρείες την θεωρούν σημαντική καθώς πρόκειται για 2 δισεκατομμύρια νέους jetsetters τουρίστες.
Αν και παιδιά, κάνουν τους marketers να δουλεύουν σκληρότερα για να καλύψουν τις ανάγκες τους στα ταξίδια, είναι ψηφιακοί ιθαγενείς, έχουν τις μεγαλύτερες προσδοκίες διαβίωσης και η μόρφωση τους είναι σε υψηλό επίπεδο. Μπορεί να μην έχουν οικονομική δύναμη, αλλά διαθέτουν φωνή που ακούγεται.
Τόσο οι προορισμοί, όσο τα ξενοδοχεία, οι πράκτορες και όλοι οι παίκτες της τουριστικής βιομηχανίας πρέπει να παρακολουθούν τις τάσεις σε αυτά τα παιδιά, έχοντας πάντα κατά νου ότι είναι οι ενήλικες του μέλλοντος.
Μέχρι το 2030, θα αντιπροσωπεύουν το 34% του ενεργού πληθυσμού στον κόσμο.
Πώς η Gen Alpha επηρεάζει τις αποφάσεις για οικογενειακά ταξίδια
- Πάνω από το 85% των παιδιών έχουν λόγο για τον προορισμό στις οικογενειακές διακοπές.
- Το 71% θέλουν στα ταξίδια παππούδες και γιαγιάδες δίνοντας προτεραιότητα στις multi gen αποδράσεις.
- Το 64% οικογενειών με παιδιά Gen Alpha πραγματοποιεί δύο ή περισσότερα ταξίδια το χρόνο.
- Το 55% προτιμά να συμμετέχει σε δραστηριότητες με τους γονείς του παρά με συνομηλίκους του.
- Το 70% ηλικίας 11 ετών και άνω θέλει να περνά χρόνο με τους γονείς του στις διακοπές.
- Οι ταξιδιώτες της Gen Alpha ενδιαφέρονται να μάθουν στις αποδράσεις νέες δεξιότητες όπως κολύμπι, γλώσσες, σέρφινγκ, καταδύσεις και σκι (53%).
Σχετικά με το είδος ταξιδιών που επιλέγει η Gen Alpha, η παραλία (36%) είναι στην πρώτη θέση, ενώ ακολουθούν θεματικά πάρκα (32%), ιστορικά μνημεία (14%), πόλεις (9%) και φυσικά θαύματα (9%).