Διαφορετικές προτιμήσεις στα ταξίδια και στον τρόπο που θα τα πραγματοποιήσουν έχουν οι Millennials και οι Gen Z ταξιδιώτες. Μάλιστα οι Gen Z πρόκειται να αποτελέσουν τη μεγαλύτερη ομάδα καταναλωτών παγκοσμίως μέχρι το 2020. Ήδη αντιπροσωπεύουν το 32% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Οι millennials ανατράφηκαν από τους Boomers. Oι Gen Z ανατράφηκαν από τους Gen X. Ως εκ τούτου οι millennials και oι Gen Z διαφέρουν πολύ στις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους και στο πως θα τις αποκτήσουν.

Ποιοι τομείς των ταξιδίων διαφέρουν

  1. Εμπειρία

Για τα μέλη του Gen Z, το ταξίδι αφορά την εμπειρία, όχι μόνο τον προορισμό. Οι παλαιότερες γενιές ταξιδιώτες μπορούν να πάνε σε οποιοδήποτε παλιό παραθαλάσσιο θέρετρο χωρίς να παραπονεθούν.

Ωστόσο για τον Gen Z ταξιδιώτη, αυτό δεν αρκεί. Θέλουν να πάνε σε μια τάξη mixology και να μάθουν να κάνουν οι ίδιοι τα κοκτέιλ που πίνουν. Παράλληλα, το παραθαλάσσιο θέρετρο πρέπει να προσφέρει εκδηλώσεις, θεραπείες spa, γήπεδα αντισφαίρισης και ζωντανή μουσική. Θέλουν φύγουν από το ξενοδοχείο και να εξερευνήσουν τον προορισμό προσεκτικά.

  1. Βιωσιμότητα

Οι Gen Z ταξιδιώτες νοιάζονται για το περιβάλλον.  Για το λόγο αυτό αναζητούν τη βιωσιμότητα στα ταξίδια τους. Τους ενδιαφέρουν τα οικολογικά ταξίδια και τα βιώσιμα ξενοδοχεία. Επίσης θέλουν να κάνουν το καλό προς την κοινωνία στον προορισμό που επισκέπτονται.

Αντίθετα για τους μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες μπορεί να αρκεί και μια οικογενειακή συσκευασία σαπουνιού, προκειμένου για τους ίδιους να προστατεύουν το περιβάλλον.

  1. Μοναδικότητα

Οι Gen Z ταξιδιώτες αποφασίζουν για τα ταξίδια τους μέσα από τα social media. Για αυτούς ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ είναι μια πετυχημένη φωτογραφία στο Instagram.

  1. Συχνά ταξίδια

Η Gen Z είναι η πιο πρόθυμη γενιά όταν πρόκειται για επαγγελματικά ταξίδια. Παράλληλα είναι fans στου “bleisure”.

  1. Τεχνολογικά facilities

Oι Gen Z προτιμούν τις κρατήσεις μέσω chat, τις εικονικές περιηγήσεις προορισμών και άλλους τρόπους τεχνολογίας για να κάνουν τα ταξίδια πιο βολικά και εύκολα.

  1. Εκμεταλλεύονται τις οικονομικές διευκολύνσεις των γονιών τους

Δεδομένου ότι πολλά μέλη Gen Z είναι ακόμη αρκετά νεαρά, εξακολουθούν να ταξιδεύουν με τα χρήματα των γονιών τους. Δυστυχώς για τους γονείς, οι προτιμήσεις τους δεν είναι πάντα φιλικές προς τον προϋπολογισμό τους.