Οι προορισμοί εν’ μέσω πανδημίας αναζητούν στρατηγικές μάρκετινγκ για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Η δημιουργία ελκυστικότητας τους σε νέες και υπάρχουσες αγορές, είναι τώρα απαραίτητη παρά ποτέ.

Σε μία εποχή που ο Covid-19 έχει προκαλέσει μία άνευ προηγουμένου και απρόβλεπτη αλλαγή, αλλά και νέες προκλήσεις για την τουριστική βιομηχανία.

Οι ψηφιακές τεχνολογίες τονίζει έρευνα της Phocuswire επηρεάζουν την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αναζήτησης, της πρόσβασης και της εμπειρίας του περιεχομένου που σχετίζεται με τον τουρισμό.

Παράλληλα με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, η προσοχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης έφερε στο προσκήνιο εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, οδηγώντας σε προβλέψεις ότι αυτή η τεχνολογία θα επηρεάσει σημαντικά τον τουριστικό τομέα.

Η εικονική πραγματικότητα έχει τη δυνατότητα να ευαισθητοποιήσει την τουριστική προσφορά του προορισμού με έναν νέο, καθηλωτικό τρόπο.
Το VR έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει διεθνείς επισκέπτες και να τους ενημερώσει για το προϊόν της πόλης.

Η διατήρηση του ανταγωνισμού είναι ζωτικής σημασίας για τους τουριστικούς προορισμούς. Και η ικανότητα να κερδίζει πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων θεωρείται βασικός παράγοντας για την εφαρμογή. Ωστόσο, η πρόκληση είναι να ενσωματωθεί γρήγορα αυτή η τεχνολογία σε υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας, όπως ένας ιστότοπος και κοινωνικά μέσα.

Καθώς λειτουργούν κυρίως στο διαδίκτυο, οι τουριστικοί οργανισμοί μάρκετινγκ πρέπει να βρουν έναν τρόπο για να προσφέρουν συναρπαστικές εμπειρίες. Που θα βασίζονται στην υιοθέτηση λογισμικού εικονικής πραγματικότητας.

VR και το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας

Μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, η εικονική πραγματικότητα είναι μια εντυπωσιακή τεχνολογία. Που θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση της επιστροφής της βιομηχανίας ταξιδιού και τουρισμού.

Καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να εγκαθίστανται σε αυτόν τον νέο τρόπο ζωής, τα hangouts εικονικής πραγματικότητας πιθανότατα θα αυξηθούν. Εκτός από την παροχή ψυχαγωγίας και προσωρινής απόδρασης, αυτό αυξάνει επίσης την κοινωνική αλληλεπίδραση σε μια εποχή όπου είναι σπάνιο στην πραγματικότητα.