Η συντριπτική πλειονότητα των ξενοδόχων δεν χρησιμοποιεί την νέα τεχνολογία. Εξακολουθεί να βασίζεται σε μη αυτόματες λίστες ελέγχου κρατήσεων, βιβλία επισκεπτών με Excel και τηλεφωνικές κλήσεις για τη διαχείριση των λειτουργικών θεμάτων στα ξενοδοχεία τους.

Η νέα έκθεση Skift Research, “Hotel tech Benchmark: Task Management, Housekeeping, and Staff Collaboration Tools 2023”, παρέχει μια επισκόπηση του εκτιμώμενου μεγέθους της αγοράς και των δυνατοτήτων εσόδων από την αυξημένη χρήση τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας.

Μόνο το 18% περίπου των ξενοδοχείων παγκοσμίως χρησιμοποιούν εργαλεία διαχείρισης εργασιών, προσωπικού ή οικιακής φροντίδας.

Η έρευνα Hotel Tech Report δείχνει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να εξοικονομήσουν ένα δολάριο ανά επισκέπτη εφαρμόζοντας λογισμικό βελτιστοποίησης υπηρεσιών.

Τα εργαλεία διαχείρισης εργασιών και καθαριότητας είναι φιλικά προς το χρήστη και μπορούν να βοηθήσουν στην οργάνωση των ροών εργασίας και στη μείωση του χρόνου απόκρισης, οδηγώντας έτσι στην ικανοποίηση των επισκεπτών.

Καθώς οι millennials και το Gen Z γίνονται σημαντικό μέρος του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού, οι τεχνολογικές επενδύσεις για την ενίσχυση του ηθικού των εργαζομένων είναι επιτακτική ανάγκη για τα ξενοδοχεία.

Παράλληλα, τα εργαλεία προσωπικού διευκολύνουν την ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και προσφέρουν διαφάνεια στις λειτουργίες, επιτρέποντας στο προσωπικό του ξενοδοχείου σε όλα τα τμήματα να εργάζονται ως ομάδα.

Αυτή η κατηγορία τεχνολογίας έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει 1,3 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα. Με τις αυξανόμενες προσδοκίες τόσο σε επίπεδο επισκεπτών όσο και σε επίπεδο προσωπικού, είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να κάνουν ένα βήμα προς την υιοθέτηση εργαλείων βελτιστοποίησης των υπηρεσιών τους.