Σχεδόν εννέα στους 10 ταξιδιώτες υποστηρίζουν τα υποχρεωτικά διαβατήρια υγείας για τα διεθνή ταξίδια. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε πρόσφατη έρευνα της Accenture σε, 19 χώρες.

Η έρευνα σε 9.653 ερωτηθέντες πραγματοποιήθηκε στις 25 Φεβρουαρίου έως τις 5 Μαρτίου.

Περιλάμβανε καταναλωτές σε :

  • Αυστραλία.
  • Βραζιλία.
  • Καναδά.
  • Κίνα.
  • Γαλλία.
  • Γερμανία.
  • Ινδία.
  • Ινδονησία.
  • Ιταλία.
  • Ιαπωνία.
  • Ρωσία.
  • Σαουδική Αραβία.
  • Νότια Κορέα.
  • Ισπανία.
  • Σουηδία.
  • Ελβετία.
  • ΗΑΕ.
  • Ηνωμένο Βασίλειο.
  • ΗΠΑ.

Στοιχεία της έρευνας

  • Το 87% υποστηρίζει τη χρήση διαβατηρίων Covid για διεθνή ταξίδια.
  • Τρεις στους πέντε (60%) θα υποστηρίξουν επίσης την πιστοποίηση Covid-status για εσωτερικά ταξίδια.
  • Το 58%, δήλωσε ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες. Ωστόσο, οι μισοί ερωτηθέντες (53%) αναμένουν να κάνουν λιγότερα ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες από ό, τι πριν από την πανδημία.
  • Δύο στους πέντε (41%) δήλωσαν ότι θα κάνουν «μια σημαντική αλλαγή» στον τρόπο που ταξιδεύουν πέρα ​​από αυτήν την περίοδο.
  • Ένας στους τέσσερις ερωτηθέντες (24%) είπε ότι τα ταξίδια και οι διακοπές τους κάνει να αισθάνονται πιο ενθουσιασμένοι μετά την πανδημία.

Λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια

Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσαν ότι δεν έχουν σχέδια επαγγελματικών ταξιδιών μετά την πανδημία ή σκοπεύουν να μειώσουν το προηγούμενο επαγγελματικό τους ταξίδι κατά το ήμισυ.

Bleisure ταξίδια και έσοδα για τα ξενοδοχεία

Τέσσερις στους πέντε (79%) δήλωσαν ότι θέλουν να εργαστούν από έναν «τρίτο χώρο». Δηλαδή μια τοποθεσία διαφορετική από το σπίτι ή το χώρο εργασίας τους. Πρόκειται για μια τάση η οποία σύμφωνα με την Accenture μπορεί να παρέχει στα ξενοδοχεία εναλλακτικά έσοδα.

Ψυχική υγεία

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (66%) δήλωσαν ότι η επίγνωση της σωματικής και ψυχικής υγείας τους ήταν η πιο σημαντική αλλαγή στον τρόπο ζωής που έχουν κάνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η πανδημία Covid-19 προκάλεσε αλλαγή στις προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες: Οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες φιλοξενίας θα πρέπει να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή που δίνει προτεραιότητα στην υγεία, την ηθική ευαισθητοποίηση, την τοπική κατανάλωση και τα ψηφιακά εργαλεία.