Η τεχνολογία διαμορφώνει το μέλλον του ταξιδιού αναψυχής και των επαγγελματικών ταξιδιών.
Όπως αποκαλύπτει έρευνα της Hilton Honors εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι οι πιο δημοφιλής πηγές έμπνευσης ταξιδιών για το μέλλον, ξεπερνώντας άλλες πηγές.
- Το 50% θα χρησιμοποιήσει την εικονική πραγματικότητα ή την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) για να εμπνευστούν στα σχέδια διακοπών
- Το 44% θα πάρει έμπνευση από τις συστάσεις από ντόπιους.
- Το 37% “από στόμα σε στόμα”.
Δύο στους πέντε (39%) ερωτηθέντες βλέπουν την εικονική πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως βασικές πηγές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη μελλοντική ανάπτυξη της γνώσης των ταξιδιωτών.
Με αυτό, οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν κυριολεκτικά να εισχωρήσουν και να δουν τον προορισμό πριν φτάσουν.
Οι εικονικοί και οι άψυχοι επηρεαστές θεωρούνται όλο και περισσότερο ως πολύτιμη πηγή συμβουλών
Δύο στους πέντε ταξιδιώτες πιστεύουν επίσης ότι η χρήση των VR και AR θα μπορούσε να βοηθήσει τα ταξίδια να γίνουν πιο διασκεδαστικά στο μέλλον.
Η μελέτη αντικατοπτρίζει επίσης τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των ταξιδιωτών σχετικά με τη χρήση ψηφιακών καινοτομιών, λόγω της εμφάνισης νέων τεχνολογιών όπως οι AR, VR και AI που ενσωματώνονται στις ταξιδιωτικές εμπειρίες.
- Πάνω από το ήμισυ (51%) των ταξιδιωτών Ασίας-Ειρηνικού (APAC) πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων θα μπορούσαν να υιοθετήσουν περισσότερες υπηρεσίες σχετικές με την τεχνολογία. Όπως για να γίνεται πιο γρήγορα το check-in και να διαχειρίζονται όλο το ταξίδι.
- Το 44% των ταξιδιωτών της APAC πιστεύει ότι η τεχνολογία πρέπει να χρησιμοποιηθεί “για να με εμπνεύσει πού να πάω στον προορισμό”.
“Η φιλοσοφία της φιλοξενίας από την καινοτομία της Hilton έχει οδηγήσει στην ενσωμάτωση ψηφιακών χαρακτηριστικών σε κάθε πτυχή της ταξιδιωτικής εμπειρίας, όπως το Digital Check-In και η εφαρμογή Mobile Honors για κινητά, τονίζει ο ο Ben George, ανώτερος αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής, Asia Pacific, Hilton.
Ως πρώτη και κύρια δραστηριότητα των ανθρώπων που εξυπηρετούν ανθρώπους, θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να δημιουργήσουμε μια απρόσκοπτη εμπειρία φιλοξενίας, διατηρώντας ταυτόχρονα την προσωπική, ανθρώπινη αφή – ένα κρίσιμο και αμείωτο μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας”.