Στην προσέλκυση ακόμα περισσότερων επαγγελματιών που ταξιδεύουν στοχεύει η Airbnb, προχωρώντας στρατηγικά στην αγορά της πλατφόρμας παρατεταμένης διαμονής Urbandoor.

Η Urbandoor ιδρύθηκε το 2015 εστιάζοντας κυρίως σε επαγγελματίες ταξιδιώτες και σε μετακομίσεις που γίνονται λόγω δουλειάς. Συνεργάζεται κυρίως με κτηματομεσιτικά γραφεία παρά με μεμονωμένους ενοικιαστές.

Αυτή τη στιγμή η Urbandoor διαθέτει τουλάχιστον 1.500 διαμερίσματα σε 60 χώρες. Όλα αυτά περνάνε στo brand “Airbnb for Work” , μια ειδικά σχεδιασμένη κατηγορία με καταλύματα που αφορούν στους επαγγελματίες.

«Ξεκινήσαμε την Urbandoor επειδή θέλαμε να συνδέσουμε τους επαγγελματίες που ταξιδεύουν ή μετακομίζουν με το σωστό διαμέρισμα κάθε φορά, οπουδήποτε. Η ένταξη στην οικογένεια της Airbnb θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας», δήλωσε ο συνιδρυτής της Urbandoor, Erik Eccles.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η Airbnb, το “Airbnb for Work” συνεργάζεται με πάνω από 500.000 εταιρείες για επαγγελματικά ταξίδια, ενώ δεν προβλέπεται άμεσα να αλλάξει το όνομα της Urbandoor.