Όταν η Airbnb αναλαμβάνει δράση, ο κλάδος της φιλοξενίας παρατηρεί, επισημαίνει μελέτη της Gartner. Και τα πολυτελή ξενοδοχεία όπως υπογραμμίζεται μπόρεσαν να ενταχθούν στην αρένα των σπιτιών για να ανταγωνιστούν με την Airbnb και τώρα κάνουν βήματα σε μία από τις πιο επιτυχημένες αρένες της Airbnb, τις εμπειρίες.

Όταν η Airbnb ξεκίνησε το πρόγραμμα Experiences το 2016, ήταν ένα ρίσκο. Το οποίο όμως αποδίδει, καθώς έχει οδηγήσει σε επτά φορές περισσότερες κρατήσεις από το 2018, στην πλατφόρμα.
Σύμφωνα με την μελέτη της Gartner τα πολυτελή ξενοδοχεία ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των πελατών υλοποιώντας τις δικές τους επιμέρους εμπειρίες με έμπειρους οδηγούς στον προορισμό.

 

Αύξηση των ξενοδοχείων που προωθούν τις εμπειρίες

Μεταξύ 2018 και 2019, η Gartner παρατήρησε αύξηση 43% του αριθμού των ξενοδοχείων που περιλαμβάνουν στην αρχική τους σελίδα επιμέρους εμπειρίες στον προορισμό.
Αυτές οι μεγάλες αλλαγές σημαίνουν ότι πλέον τα ξενοδοχεία πολυτελείας θεωρούν σημαντικές τις εμπειρίες και τους τοπικούς οδηγούς στην διαμονή των επισκεπτών τους.

Στο παιχνίδι φαίνεται να μπαίνουν ενεργά και τα online πρακτορεία (OTA) που έχουν προσθέσει εμπειρίες και οδηγούς προορισμού στους δικτυακούς τόπους τους, με στόχο να γίνουν μια one-stop-shop για τους ταξιδιώτες να κλείσουν όλα όσα χρειάζονται για το επερχόμενο ταξίδι τους.
Το TripAdvisor άλλαξε ακόμη το δικτυακό του τόπο το 2018 για να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις εμπειρίες και το ταξιδιωτικό περιεχόμενο, πέρα από τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων προσπαθούν επίσης να πλέκουν εμπειρίες σε όλη τη διαδικασία κράτησης και τις ενσωματώνουν όχι μόνο στην αρχική σελίδα αλλά και στις σελίδες ακινήτων και τα αποτελέσματα των δωματίων.

Καθώς οι προσδοκίες των χρηστών για την εμπειρία μεγαλώνουν, η ενσωμάτωση τέτοιων πόρων σε μάρκες πολυτελών ξενοδοχείων δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να χτίσουν το δρομολόγιο τους και να διατηρήσουν ανταγωνιστικές τις περιοχές ξενοδοχείων πολυτελείας με OTA και Airbnb.