Οι πελάτες τόσο της λύσης Shiji ReviewPro Guest Communications όσο και της λύσης iHotelier Booking Engine ή HotSOS Service Optimization της Amadeus θα επωφεληθούν από ένα πρόσφατα ενσωματωμένο chatbot για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών τους.

Οι ταξιδιώτες που αλληλεπιδρούν με το chatbot Shiji ReviewPro ενώ ερευνούν την επόμενη διαμονή τους, οδηγούνται απρόσκοπτα στη ροή κρατήσεων. Μόλις ο επισκέπτης συμπληρώσει τα στοιχεία του και είναι έτοιμος να κάνει κράτηση, ανακατευθύνεται στη σελίδα iHotelier Booking Engine για να ολοκληρώσει τη συναλλαγή του.

Χάρη στην ενσωμάτωση, όλα τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στη σελίδα κρατήσεων Amadeus φιλτράρονται με βάση τα στοιχεία των επισκεπτών που είχαν συλλεχθεί προηγουμένως στη συνομιλία. Η κράτηση είναι πλέον μόνο θέμα επιλογής και πληρωμής, κάνοντας την εμπειρία εύκολη και χωρίς τριβές για τον επισκέπτη.

Ενώ η αυτοματοποίηση ανταλλαγής μηνυμάτων βοηθά τους ταξιδιώτες να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται, η ενσωμάτωση της μηχανής κρατήσεων γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ πληροφοριών και κράτησης.

«Αυτή η νέα συνεργασία με τη Shiji ενισχύει τον στρατηγικό μας στόχο να παρέχουμε απρόσκοπτες λύσεις που ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για εξατομίκευση επισκεπτών με γνώμονα την τεχνολογία. Με την ενσωμάτωση των μηνυμάτων επισκεπτών στη διαδικασία κράτησης, οι επισκέπτες μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά να λαμβάνουν πιο εξατομικευμένες προσφορές και εμπειρίες αγορών, ενώ οι ξενοδόχοι μπορούν να προσθέσουν επιπλέον αξία στο κανάλι απευθείας κράτησής τους», δήλωσε ο Peter Waters, Executive Vice President of Hotel IT Solutions, Hospitality της Amadeus. .

Το Shiji ReviewPro ενσωματώνεται επίσης με την κορυφαία λύση Service Optimization της Amadeus, το HotSOS. Η αμφίδρομη σύνδεση προσφέρει στους κοινούς πελάτες πλήρη ορατότητα της διαχείρισης σχολίων επισκεπτών που ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο και στις δύο πλατφόρμες. Οι εργασίες που προέρχονται από κριτικές, έρευνες, συνομιλίες ανταλλαγής μηνυμάτων ή άλλες ενημερώσεις εμφανίζονται απευθείας στη λύση HotSOS καθώς και στην πλατφόρμα Shiji ReviewPro, επιτρέποντας άμεση επίλυση για τους επισκέπτες και καλύτερη προβολή της απόδοσης του προσωπικού.

«Καθώς οι ξενοδόχοι βασίζονται όλο και περισσότερο στην αποτελεσματικότητα της στοίβας τεχνολογίας τους, γίνεται όλο και πιο σημαντικό για τους παρόχους τεχνολογίας να κάνουν την ψηφιοποίηση του ταξιδιού των επισκεπτών όσο το δυνατόν πιο εύκολη και χωρίς τριβές. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με ηγέτες του κλάδου όπως η Amadeus και να συγχρονίσουμε τις προσπάθειές μας για να βοηθήσουμε τους ξενοδόχους να γίνουν πιο αποτελεσματικοί, να παράγουν περισσότερα έσοδα και να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους», λέει ο Michael Kessler, Διευθύνων Σύμβουλος της Shiji Guest Solutions.