Η Expedia Group φέρνει την επανάσταση στον κλάδο της φιλοξενίας με την παγκόσμια παρουσίαση του Guest Insights, ενός εργαλείου που βασίζεται σε λύσεις για ξενοδοχεία.

Το Guest Insights, αξιοποιεί τα υπάρχοντα ακίνητα, την ανταγωνιστικότητα και την αγοραστική ευφυΐα για να ενημερώνει τις ιδιότητες των ταξιδιωτικών κινήτρων του πελάτη και τη συμπεριφορά κράτησης, επιτρέποντας στους εταίρους να εντοπίζουν ευκαιρίες προσέγγισης και μετατροπής ταξιδιωτών με στρατηγικό τρόπο.

Από τις πληροφορίες για την προέλευση του επισκέπτη έως τη μέση ημερήσια τιμή (ADR) στο μέσο παράθυρο κρατήσεων, το Guest Insights παρέχει στα ξενοδοχεία ασυναγώνιστη πρόσβαση σε βασικά δεδομένα σε χρόνο και αγορές.

Οι πληροφορίες που έχουν στη διάθεσή τους οι ξενοδόχοι περιλαμβάνουν την προβολή του τόπου απόκτησης των πελατών, τη μέση διάρκεια παραμονής, το μέσο ποσοστό ακύρωσης και άλλες ιστορικές πληροφορίες και βασικές ιδέες για τη μεγιστοποίηση της διανομής τους στην αγορά καταλύματος Expedia Group.

Οι λύσεις μάρκετινγκ προσφέρονται ως μέρος του εργαλείου για να βοηθήσουν τους συνεργάτες να δημιουργήσουν στοχευμένες εκστρατείες με γνώμονα τις ιδέες τους σε διάφορες αγορές.

Τα στοιχεία του Guest Insights, ανανεώνονται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο για ακριβείς και ενημερωμένες αναφορές, επιτρέποντας στους χρήστες να αντιμετωπίζουν στρατηγικά τις άμεσες προκλήσεις και να εφαρμόζουν γρήγορα τις σωστές λύσεις.

Το Guest Insights είναι διαθέσιμο σε 27 γλώσσες σε περίπου 200 χώρες σε όλο τον κόσμο.