Η βραβευμένη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους JetBlue συνεργάζεται με την FLYR Labs , τον κορυφαίο καινοτόμο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στις προβλέψεις και τις τιμές βάσει τεχνητής νοημοσύνης, για να βελτιώσει τις δυνατότητες βελτιστοποίησης εσόδων της αεροπορικής εταιρείας με ακριβή και αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο.

Η εγγενής πλατφόρμα ευφυΐας αποφάσεων του FLYR, The Revenue Operating System, αξιοποιεί την τεχνολογία βαθιάς εκμάθησης για να παρέχει αυτοματοποιημένες δυνατότητες διαχείρισης εσόδων με βάση την τεχνητή νοημοσύνη που μεγιστοποιούν τις ευκαιρίες εσόδων σε ολόκληρη την επιχείρηση. Η απόδοση στην αγορά του The Revenue Operating System, που έχει ήδη αναπτυχθεί στο JetBlue, αποδίδει πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα.

Ο Dave Clark , Επικεφαλής Εσόδων και Προγραμματισμού της JetBlue, δήλωσε: « Είμαστε γνωστοί για την αναστάτωση του κλάδου μας και τις κληρονομικές διαδικασίες που ήρθαν μπροστά μας. Η συνεργασία με την FLYR, πρωτοπόρο του λογισμικού βελτιστοποίησης εσόδων με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη, είναι ένα άλλο παράδειγμα για το πώς μπορούμε να ενισχύσουμε το «JetBlue Effect» — διατηρώντας τους ναύλους όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικούς χωρίς να διακυβεύεται η εμπειρία του πελάτη. ”

Η JetBlue είναι η έκτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, που εξυπηρετεί περισσότερες από 110 πόλεις σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Λατινική Αμερική, την Καραϊβική, τον Καναδά και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η JetBlue συνεχίζει να επενδύει στην επιτυχία της FLYR μέσω της θυγατρικής της εταιρείας επιχειρηματικών κεφαλαίων, JetBlue Technology Ventures.

Ο Alex Mans , Διευθύνων Σύμβουλος της FLYR, δήλωσε:

«Η JetBlue έχει ήδη απίστευτη επιρροή στην αγορά. Συνεργαζόμενοι με το FLYR, οι αναλυτές της JetBlue θα γνωρίζουν καλύτερα τις ευκαιρίες εσόδων νωρίτερα από ποτέ. Οι ικανότητές μας AI θα επιταχύνουν το πλεονέκτημα της JetBlue κατανοώντας και εφαρμόζοντας το πλαίσιο σε όλο το δίκτυο, επιτρέποντας γρήγορες και στοχευμένες αποφάσεις διαδρομής ή τιμολόγησης. Το Λειτουργικό Σύστημα Εσόδων μπορεί να επηρεάσει θετικά όλες τις κρίσιμες εμπορικές ομάδες μιας αεροπορικής εταιρείας, όπως το μάρκετινγκ, το φορτίο, τον προγραμματισμό, τον προγραμματισμό δικτύου και τις βοηθητικές εταιρείες, κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω τη φήμη της JetBlue και θα προσφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη στους ταξιδιώτες σε κάθε αγορά που δραστηριοποιείται .