Η Visa υπέγραψε ένα τριετές μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης (STB) για την αντιμετώπιση των αναγκών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων τουρισμού, που επηρεάζονται από την πανδημία.

Οι δύο στρατηγικοί άξονες της συνεργασίας

Η συνεργασία STB-Visa επικεντρώνεται σε δύο στρατηγικούς άξονες για την αναζωογόνηση της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας:

  1. Από κοινού έρευνα και ανάλυση.
  2. Συνεργασίες μάρκετινγκ.

Κοινή διεθνή καμπάνια μάρκετινγκ προορισμού

Καθώς το διεθνές ταξίδι επαναλαμβάνεται σταδιακά, και οι δύο οργανισμοί θα αυξήσουν τη συνεργασία τους.

Με ένα κοινό διεθνές μάρκετινγκ. Που θα βασίζεται σε δεδομένα και πληροφορίες που προέρχονται από τη συνδυασμένη έρευνά τους.

Ο στόχος είναι να αναπτυχθούν στρατηγικές και πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που θα  βοηθήσουν τις επιχειρήσεις της Σιγκαπούρης να καλύψουν τη ζήτηση, μόλις συνεχιστεί το παγκόσμιο ταξίδι.

Η κοινή έρευνα και ανάλυση

Η κοινή έρευνα και ανάλυση STB και Visa θα συνδυάσει δεδομένα. Καθώς και ερευνητικές και αναλυτικές δυνατότητες. Ώστε να αντλήσει πληροφορίες σχετικά με το πώς το Covid-19 άλλαξε τη συμπεριφορά των εγχώριων και διεθνών καταναλωτών.

Αυτές οι πληροφορίες θα βοηθήσουν στον εντοπισμό νέων τάσεων και ανεκμετάλλευτων ευκαιριών. Οι οποίες θα κοινοποιηθούν στις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να αναπτύξουν τις δικές τους εκστρατείες και πρωτοβουλίες, βάσει δεδομένων που είναι εναρμονισμένες με το νέο περιβάλλον.

Για να ξεκινήσει η συνεργασία δεδομένων και έρευνας, η STB και η Visa έχουν εκπονήσει μια αναφορά για την παροχή πληροφοριών για τις τοπικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ονομάζεται αντίκτυπος του COVID-19 στον τουρισμό στη Σιγκαπούρη και στον δρόμο για την ανάκαμψη και τον μετασχηματισμό.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι τοπικές μάρκες πλήττονται περισσότερο από την πανδημία, παρουσιάζοντας διψήφια αρνητικά στοιχεία.

Η έλλειψη διαδικτυακής παρουσίας έχει κάνει τις τοπικές μάρκες πιο ευάλωτες στις δυσμενείς οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας.

Ο αντίκτυπος του Covid-19 στα επαγγελματικά ταξίδια

Στην επόμενη φάση της συνεργασίας δεδομένων και έρευνας, οι STB και Visa θα επικεντρωθούν στον αντίκτυπο του Covid-19 στα επαγγελματικά ταξίδια.

Η Σιγκαπούρη είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς επαγγελματικών ταξιδιών στον κόσμο. Και οι επιχειρηματικοί επισκέπτες αντιπροσωπεύουν το τμήμα με τη μεγαλύτερη απόδοση στη χώρα.

Για να ξεκινήσει η πρώτη φάση τον Οκτώβριο του 2020, και οι δύο οργανισμοί θα αξιοποιήσουν τις συνέργειες των αντίστοιχων εκστρατειών τους, των #SingapoRediscovers και #WhereYouShopMatters.