Η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη. Ως εκ τούτου οι ταξιδιώτες να δείχνουν ολοένα και περισσότερο την έντονη επιθυμία τους να επισκεφθούν προορισμούς.

Ο αριθμός των Αμερικανών που δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν σίγουρα το 2021 αυξήθηκε από 17% τον Ιανουάριο σε 22% τον Απρίλιο.

Μόνο το 10% των Αμερικανών καταναλωτών δήλωσε ότι δεν σχεδίαζε να ταξιδέψει το 2021.

Οι πελάτες προσπαθούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ταξίδια τους.

Για τα ξενοδοχεία, αυτό σηματοδοτεί μια μοναδική ευκαιρία να επωφεληθούν από νέες προσφορές και προνόμια.

Αυτό αναφέρει η πρόσφατη έρευνα της Seatz. Στόχος της ρίξει φως στο πως τα ξενοδοχεία θα επανατοποθετούν στο ανταγωνιστικό μετα-πανδημικό τοπίο ταξιδιών αναψυχής.

Ενοικίαση αυτοκινήτων και μετακίνηση

Η έκθεση περιγράφει πώς οι κρατήσεις αυτοκινήτων αποτελούν τη μεγαλύτερη πηγή συναλλαγών σε ένα χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, παρέχοντας το 53 τοις εκατό των βοηθητικών κρατήσεων τον Απρίλιο του 2021.

Επομένως, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία εδώ για τα ξενοδοχεία να προσφέρουν στους πελάτες τους αυτοκίνητο ενοικιάσεις μέσω εσωτερικών πλατφορμών ανταμοιβής.

Φαγητό και ποτό

Οι δαπάνες για διαδικτυακή παράδοση τροφίμων αυξήθηκαν στα ύψη το 2020. Παράλληλα, οι δαπάνες για την παράδοση τροφίμων εξακολουθούν να είναι 40% υψηλότερες από ό, τι ήταν τον Απρίλιο του 2019.

Η έκθεση παραθέτει τα τρόφιμα ως έναν πάντα αξιόπιστο οδηγό για την ενσωμάτωση της πιστότητας σε βοηθητικές δραστηριότητες. Συμβουλεύει τα ξενοδοχεία να υιοθετήσουν καινοτόμες και ασφαλείς λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα: Η συνεργασία της Accor με την Kitch-In, μια ψηφιακή πλατφόρμα που παραδίδει τρόφιμα υψηλής ποιότητας από εστιατόρια και μάρκες που εγκρίνονται από βραβευμένους σεφ απευθείας στα σπίτια των πελατών.

Ο χώρος των εκδηλώσεων και των εμπειριών δείχνει σημάδια ανάκαμψης. Για παράδειγμα, τον Αύγουστο του 2020 έπαιξαν 20% περισσότερο γκολφ από ό, τι το προηγούμενο έτος και 15 αμερικανικά εθνικά πάρκα είχαν ρεκόρ συμμετοχής.

Η έκθεση επισημαίνει προγράμματα φυσικής και εικονικής καινοτομίας σε αυτόν τον χώρο.

Παράδειγμα αποτελούν τα πάρκα των Marriott’s “America the Beautiful”, που επιτρέπουν την είσοδο σε όλα τα εθνικά πάρκα των ΗΠΑ με τη χρήση loyalty points.

Ευεξία

Σήμερα, ο χώρος ευεξίας έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ βαθύτερο και πιο περιεκτικό από ότι ήταν κάποτε.

Η έκθεση αναδεικνύει τους Hyatt, Melia και Shangri-La ως ηγέτες σε αυτόν τον Προτείνει την ευεξία ως έναν ώριμο τομέα για τη δέσμευση προϊόντων, καθώς η επιθυμία για υγεία, ασφάλεια και ηρεμία πνεύματος και σώματος συνεχίζει να αυξάνεται μετά την πανδημία.

Αεροπορικά ταξίδια

Από το 2019, ο κλάδος έχει μια εισροή προγραμμάτων αφοσίωσης σε ξενοδοχεία που προσφέρουν ευκαιρίες μέσω πτήσεων.

Η έκθεση προτείνει την προσφορά ευκαιριών μίας στάσης για κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων για να παρέχουν στους επισκέπτες ένα απρόσκοπτο ταξίδι.

Δωροκάρτες

Η έκθεση δείχνει ότι η παγκόσμια αγορά καρτών δώρων αποτιμήθηκε σε 615,34 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 και προβλέπεται να αυξηθεί πολύ πάνω από τρεις φορές από το 2030.