Οι μεγάλες ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν εργαλεία διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) για να στοχεύσουν τους πελάτες τους με τη σωστή προσφορά την κατάλληλη στιγμή.
Αντίθετα οι μικρές φαίνεται να υστερούν, σύμφωνα με στοιχεία της Infusionsoft, αφού μόνο το 23% χρησιμοποιεί CRM.

Τι είναι η διαχείριση πελατειακών σχέσεων

Το CRM είναι το κατάλληλο εργαλείο αν θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε τις εμπειρίες που αναζητούν οι πελάτες σας.
Ένα καλό CRM βοηθά κυρίως μια επιχείρηση να διαχειρίζεται τρεις βασικές δραστηριότητες:

  • Οδηγεί τις πωλήσεις
  • Απόκτηση νέων πελατών
  • Επιχειρηματικό σχεδιασμό και πρόβλεψη

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η επένδυση σε ένα καλό CRM μπορεί να βοηθήσει στις νέες πληροφορίες επικοινωνίας με τους πελάτες. Δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να στοχεύσουν τους πελάτες με τις σωστές προσφορές στο σωστό χρόνο και δημιουργεί επαναλαμβανόμενους πελάτες.