Περισσότερες αλλά μικρότερης διάρκειας διακοπές πραγματοποιούν οι millennials. Ειδικότερα, κάνουν 3,6 ταξίδια ετησίως σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα διαδικτυακής πλατφόρμας δανεισμού.

Παράλληλα, ενδιαφέρονται περισσότερο για τις εμπειρίες στα ταξίδια τους παρά για τα υλικά αγαθά και υπηρεσίες.

Μάλιστα περίπου το 70% των millennials έχει προγραμματίσει ένα ταξίδι τους επόμενους 10 έως 12 μήνες.

Επισημαίνεται ότι τα έξοδα δεν τους εμποδίζουν να επιλέξουν καταλύματα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Η έρευνα δείχνει ότι πάνω από το 85% των millennials θα επιλέξουν υπηρεσίες που θα τους παρέχουν :

  • πρόσβαση στο σαλόνι αεροδρομίου,
  • προτεραιότητα επιβίβασης,
  • δωρεάν check-in αποσκευών.

Σύμφωνα με την έρευνα οι millennials για τα ταξίδια τους παίρνουν δάνεια. Ταυτόχρονα, αυτό που επιδιώκουν είναι αξία και ανταμοιβές για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στα brands τους.

Τι παρακινεί τους millennials

Το μεγαλύτερο κίνητρο για τους millennials είναι η επιθυμία να δοκιμάσουν την τοπική κουζίνα και να απολαύσουν εμπειρίες ψυχαγωγίας που προσφέρουν οι εξωτικοί προορισμοί.

Τέλος, επιλέγουν τις εμπειρίες που προάγουν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και μοιράζονται τα ταξίδια τους σε αυτά. Έτσι, τα ταξίδια ενός παρακινούν τους άλλους να έχουν μια παρόμοια εμπειρία.