Τα λάθη που πρέπει να αποφεύγετε και τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε, για να βελτιστοποιήσετε την επένδυσή σας στο Rate Connect και να επιτύχετε τη μέγιστη δυνατή απόδοση σε απευθείας κρατήσεις, επισημαίνει σε άρθρο της η trivago.

Στάδιο 1: Αναζήτηση

Σε αυτό το στάδιο, οι χρήστες ψάχνουν και συγκρίνουν ξενοδοχεία. Για να ανακαλύψουν το προφίλ του ξενοδοχείου σας, θα πρέπει να είναι μοναδικό και ελκυστικό, έτσι ώστε να έχει υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης και επομένως να προβάλλεται περισσότερο σε πιθανούς πελάτες. Οι πελάτες πρέπει να δουν το προφίλ του ξενοδοχείου σας, για να κάνουν κλικ σε αυτό. Η εντύπωση που αποκομίζουν οι πελάτες παίζει ρόλο, καθώς δεν μπορούν να διαθέσουν απεριόριστο χρόνο στην αναζήτηση του ιδανικού ξενοδοχείου για αυτούς.

Συχνά λάθη

  • Προφίλ που διαθέτουν ελκυστική τιμή αλλά χαμηλής ποιότητας εικόνες.
  • Προφίλ που διαθέτουν υψηλής ποιότητας περιεχόμενο αλλά μη ανταγωνιστική τιμή.
  • Προφίλ που διαθέτουν την περιγραφή του ξενοδοχείου σε μία μόνο γλώσσα.
  • Προφίλ που δε διαθέτουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με τις παροχές, τους τύπους δωματίων και τις επιπλέον χρεώσεις.

Συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε σε αυτό το στάδιο, για να διασφαλίσετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις

  1. Δημιουργήστε ένα ολοκληρωμένο και βελτιστοποιημένο προφίλ: Συμπεριλάβετε όλες τις υπηρεσίες και τις παροχές σας. Γράψτε μια ελκυστική περιγραφή και μεταφράστε τη σε διαφορετικές γλώσσες. Επίσης, ανεβάστε τουλάχιστον 20 φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και επιλέξτε την καλύτερη ως κύρια φωτογραφία. Αυτή δημιουργεί την πρώτη εντύπωση που αποκομίζει ο πελάτης για το ξενοδοχείο σας. Άλλωστε, το 96% των κλικ πραγματοποιούνται σε προφίλ με κύρια φωτογραφία υψηλής ανάλυσης.
  2. Συγκρίνετε τις τιμές σας με αυτές των ανταγωνιστών σας, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Σύγκριση τιμών, ώστε να ορίσετε τις πιο ανταγωνιστικές τιμές. Απλώς βεβαιωθείτε ότι οι τιμές ανταποκρίνονται σε όσα έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας, καθώς και στην εκάστοτε εποχικότητα. Οι τιμές σας δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολικά υψηλές ούτε υπερβολικά χαμηλές.
  3. Αξιοποιήστε την εφαρμογή Ειδική προσφορά, για να διαφοροποιήσετε όσα προσφέρετε και να ενημερώσετε τους χρήστες για τυχόν ειδικές προσφορές.

Στάδιο 2: Κράτηση

Έχετε φέρει τον χρήστη στην ιστοσελίδα σας. Αλλά εκείνος δεν έχει πάρει ακόμα την τελική του απόφαση όσον αφορά την κράτησή του και τώρα θα εξετάσει αν το ξενοδοχείο σας είναι το κατάλληλο για αυτόν. Το προφίλ σας τον έπεισε να κάνει κλικ. Τώρα, όμως, η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας θα πρέπει να τον πείσει να κάνει κράτηση.

Συχνά λάθη

  • Δεν έχουν το όνομα και το λογότυπο του ξενοδοχείου στην ιστοσελίδα του.
  • Οι πληροφορίες που προβάλλονται στην ιστοσελίδα δεν είναι ίδιες με εκείνες στο προφίλ του ξενοδοχείου τους.
  • Δεν υπάρχει καμία πληροφορία ή φωτογραφία του ξενοδοχείου και των δωματίων.
  • Παρουσιάζουν ένα εύρος τιμών και όχι μια συγκεκριμένη τιμή δωματίου.
  • Δεν υπάρχει καμία πληροφορία όσον αφορά τις λεπτομέρειες της κράτησης, όπως οι ημερομηνίες και ο αριθμός των διανυκτερεύσεων.
  • Η ιστοσελίδα δεν είναι μεταφρασμένη σε διαφορετικές γλώσσες.
  • Δεν προσφέρουν επιπλέον κίνητρα, ώστε κάποιος να κάνει απευθείας κράτηση.
  • Οι επιλογές πληρωμής είναι περιορισμένες.
  • Δεν υπάρχουν πληροφορίες για τοπικούς φόρους ή άλλες επιπλέον χρεώσεις.

Συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε σε αυτό το στάδιο

  1. Βεβαιωθείτε ότι το λογότυπό σας, ο συνδυασμός των χρωμάτων και ο συνολικός σχεδιασμός της σελίδας σας δένουν αρμονικά μεταξύ τους και είναι ευδιάκριτα.
  2. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας και η μηχανή κρατήσεών σας έχουν τις ίδιες πληροφορίες, φωτογραφίες και τιμές με αυτές που είδε ο χρήστης στο προφίλ σας, όχι μόνο για το ξενοδοχείο σας αλλά και για κάθε τύπο δωματίου.
  3. Προβάλλετε τα στοιχεία της κράτησης σε εμφανές σημείο, συμπεριλαμβανομένων των ημερομηνιών, του αριθμού των διανυκτερεύσεων, της τιμής ανά δωμάτιο και της συνολικής τιμής μαζί με τυχόν επιπλέον χρεώσεις, καθώς και τις πολιτικές του ξενοδοχείου. Ο χρήστης πρέπει να δει ότι όλα τα στοιχεία αντιστοιχούν στα κριτήρια αναζήτησής του και ότι δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις.
  4. Με το Rate Connect, μπορείτε να προσελκύετε επισκέπτες από 55 αγορές παγκοσμίως, οπότε μεταφράστε την ιστοσελίδα σας σε διάφορες γλώσσες. Με αυτόν τον τρόπο, θα ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο απώλειας πελατών επειδή δεν καταλαβαίνουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.
  5. Μπορείτε να πείσετε τους πιθανούς επισκέπτες ότι η απευθείας κράτηση σε εσάς αποτελεί την καλύτερη επιλογή, προσφέροντας και προωθώντας επιπλέον προνόμια, όπως check-in νωρίς και check-out αργά, ένα δωρεάν μπουκάλι κρασί ή έκπτωση σε παροχές και υπηρεσίες που μπορούν να αγοράσουν όταν βρίσκονται στο ξενοδοχείο σας.
  6. Κάντε τον πελάτη να αισθάνεται ασφαλής, ώστε να κάνει κράτηση στην ιστοσελίδα σας. Επισημάνετε κάθε επιπλέον χρέωση, όπως φόρους που μπορεί να ισχύουν στην πόλη σας και τον ΦΠΑ. Προσφέρετε αρκετές επιλογές πληρωμής, όπως το να δέχεστε διαφορετικά είδη πιστωτικών καρτών και να δίνετε στους επισκέπτες τη δυνατότητα να πληρώσουν αυτοπροσώπως. Προσφέρετε επίσης δυνατότητες επιστροφής χρημάτων ανάλογα με τη στρατηγική απογραφής και εσόδων σας.

Στάδιο 3: Εμπειρία

Έχετε μετατρέψει με επιτυχία τον χρήστη της trivago σε πελάτη σας. Ο χρήστης είναι ικανοποιημένος με την απόφασή του να κάνει κράτηση σε εσάς και τώρα περιμένει να επικοινωνήσετε μαζί του σύντομα, με φιλική και εξυπηρετική διάθεση.

Συχνά λάθη

  • Να μην επιβεβαιώνετε την κράτηση.
  • Να μην απαντάτε στους επισκέπτες.

Συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε σε αυτό το στάδιο

  1. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας θα λάβουν επιβεβαίωση της κράτησής τους λίγο μετά την πραγματοποίησή της. Η επιβεβαίωση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούν προτού κάνουν check-in στο ξενοδοχείο σας.
  2. Να είστε πάντοτε διαθέσιμοι για τους πελάτες σας και να ανταποκρίνεστε σε κάθε αίτημα τους εντός 48 ωρών μέσω τηλεφώνου ή email.
  3. Να προσφέρετε πάντοτε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, θα λαμβάνετε θετικές κριτικές και θα αποκτάτε αφοσιωμένους πελάτες.