
Με δύο δισεκατομμύρια ταξιδιώτες μεταξύ 25-34 ετών το 2021, το δεύτερο υψηλότερο για τον αριθμό των παραθεριστών, πίσω από tο 35-49, οι ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες πρέπει να στοχεύσουν τους millennials και τη Gen Z με προσφορές μακριά από πολυάσχολες καλοκαιρινές περιόδους που δημιουργούν αξία για τα χρήματα και αυθεντικές εμπειρίες, λέει η GlobalData .
Η GlobalData σημειώνει ότι ένας σημαντικός παράγοντας που συμβάλλει στο γιατί υπάρχουν τόσοι πολλοί ταξιδιώτες μεταξύ 25-34 ετών είναι η ικανότητά τους να ταξιδεύουν σε περιόδους εκτός αιχμής. Πολλοί νέοι ταξιδιώτες millennial και Gen Z δεν έχουν παιδιά ή σημαντικές ευθύνες όσον αφορά τις επαγγελματικές και οικονομικές υποχρεώσεις.
Ο Ralph Hollister , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: «Με τις τιμές για πτήσεις και καταλύματα να είναι οι φθηνότερες σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, πολλοί νέοι ταξιδιώτες στην Ευρώπη, για παράδειγμα, συχνά κάνουν διακοπές διεθνώς τον Μάρτιο ή τον Νοέμβριο. Εάν οι εταιρείες χαμηλού κόστους (LCC) και οι πάροχοι οικονομικών καταλυμάτων προσφέρουν χαμηλές τιμές, μπορεί ακόμη και να ταξιδέψουν περισσότερες από μία φορές σε περιόδους εκτός αιχμής κατά τη διάρκεια του ίδιου έτους».
Τα ταξίδια εκτός αιχμής μπορούν επίσης να προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα αυθεντικότητας και εξατομίκευσης. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών του 1ου τριμήνου 2021 της GlobalData, το 27% του Gen Z και το 26% των millennials δήλωσαν ότι επηρεάζονται «πάντα» από το πόσο καλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες και την προσωπικότητά τους. Αυτά ήταν τα δύο υψηλότερα ποσοστά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες που απάντησαν σε αυτήν την ερώτηση.
Ο Χόλιστερ προσθέτει: «Κατά τους μήνες αιχμής του τουρισμού σε καθιερωμένους προορισμούς, ο αριθμός των επισκεπτών συχνά υπερτερεί του αριθμού των ντόπιων κατοίκων και όλες οι πτυχές της τουριστικής υποδομής θα είναι υπερπλήρες. Σε μήνες εκτός αιχμής, οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να έχουν ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις με τους ντόπιους και να βιώνουν πολιτιστικά και φυσικά αξιοθέατα με πιο οικείο τρόπο λόγω του λιγότερου συνωστισμού. Αυτό επιτρέπει μια καλύτερη συνολική εμπειρία και μια πιο θετική αντίληψη ενός προορισμού.
«Καθώς οι προορισμοί και οι ταξιδιωτικές εταιρείες συνεχίζουν να ανακάμπτουν από την πανδημία, οι νεότεροι ταξιδιώτες που μπορούν να ταξιδέψουν πιο εύκολα σε μήνες εκτός αιχμής θα πρέπει να στοχεύουν με χαμηλό κόστος και αυθεντικές εμπειρίες. Αυτό θα μειώσει τον αντίκτυπο της εποχικότητας και θα ενισχύσει τα έσοδα».