Η πανδημία Covid-19 έχει φέρει τον ξενοδοχειακό κλάδο αντιμέτωπο με μια πρωτόγνωρη κατάσταση.
Πως θα προσαρμόσετε σωστά τις στρατηγικές μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας; Πως θα ενισχύσετε την θέση σας στην επανεκκίνηση των ταξιδιών;

Οι απαντήσεις από την trivago. Που εξηγεί βήμα βήμα την διαχείριση της καμπάνιας σας Rate Connect κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Θα πρέπει να μειώσω τον προϋπολογισμό μου;

Καθώς πληρώνετε μόνο για τα κλικ με το Rate Connect, δεν χρειάζεται να μειώσετε τον προϋπολογισμό σας. Καθώς οι αγορές που επηρεάστηκαν έχουν χαμηλή έως και καμία δραστηριότητα, δεν είναι πιθανό να λάβετε μη σχετικά κλικ σε αυτές τις αγορές.

Αν θέλετε να διασφαλίσετε ότι ο προϋπολογισμός σας δεν θα καταναλωθεί αυτήν την περίοδο, δε χρειάζεται να τον μειώσετε σε μηδέν.
Θα ήταν καλύτερα να διακόψετε την καμπάνια σας και να αφήσετε τον προϋπολογισμό σας στο κανονικό του όριο.

Επομένως, όταν επανενεργοποιήσετε την καμπάνια σας, ο προϋπολογισμός σας θα είναι ενεργοποιημένος.

Πώς διακόπτω την καμπάνια μου;

Μπορείτε να διακόψετε τον προϋπολογισμό σας κάνοντας κλικ στο κουμπί Διακοπή καμπάνιας που βρίσκεται στην καρτέλα Ρυθμίσεις.

Όταν η καμπάνια σας διακοπεί, η απευθείας τιμή σας δεν θα εμφανιστεί στην trivago και ο προϋπολογισμός σας δεν θα καταναλωθεί.

Πώς μπορώ να βελτιστοποιήσω την καμπάνια μου, καθώς οι αγορές συνεχίζουν να παρουσιάζουν διακυμάνσεις;

Οι αγορές θα ανακάμψουν με διαφορετική ταχύτητα, επομένως είναι σημαντικό να αναλάβετε δράση γρήγορα όσον αφορά αυτές τις αλλαγές, ώστε να βεβαιωθείτε ότι οι απευθείας τιμές σας θα εμφανίζονται, όταν οι ταξιδιώτες θα είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν ξανά κράτηση.

Το Rate Connect πρόσφατα ξεκίνησε μια λειτουργία που σας επιτρέπει να το κάνετε εύκολα.

Ενεργοποιώντας την αυτοματοποιημένη επιλογή αγοράς, η καμπάνια σας θα στοχεύει δυναμικά σε αγορές που ανακάμπτουν με την υψηλότερη αξία για την καμπάνια σας.