Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθώς η online κατανομή συνεχίζει να αναπτύσσεται, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, να θωρακίσετε το ξενοδοχείο σας για το μέλλον και να προσελκύσει κρατήσεις του είδους.

Τόσο τα μεγάλα ξενοδοχεία όσο και τα μικρά, ανεξάρτητα καταλύματα αντιμετωπίζουν την ίδια πρόκληση.
Είναι πλέον όλο και πιο δύσκολο να γεμίσουν τα δωμάτια τους. Καθώς και να εξασφαλίσουν ένα σταθερό, ικανοποιητικό εισόδημα από την online παρουσία τους.

Η trivago αποκαλύπτει εννιά απλούς κανόνες, για να χτίσετε μια ισχυρή online παρουσία. Ακόμη κι αν είστε ιδιοκτήτης ενός μικρού, ανεξάρτητου καταλύματος, θα μπορέσετε να:

  • Δημιουργήσετε μια επωνυμία που έχει απήχηση στο κοινό.
  • Ενισχύσετε τις κρατήσεις.
  • Εξασφαλίσετε μιας επιτυχημένη πορείας στο μέλλον.

9 αποδοτικοί κανόνες για να χτίσετε μία ισχυρή online παρουσία

1. Ορίστε τη μοναδική πρόταση πώλησης του καταλύματος σας και το βασικό κοινό σας

Η πλήρης κατανόηση της μοναδικής πρότασης πώλησης του καταλύματος σας θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πελάτες προσφέροντας τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, κάνοντας τη διαδικασία αναζήτησης ακόμη πιο ευχάριστη για αυτούς

2. Συνθέστε την ιστορία του ξενοδοχείου σας με τις κατάλληλες φωτογραφίες

Οι πελάτες σας θα πρέπει να νιώθουν την ατμόσφαιρα του καταλύματος σας από τη στιγμή που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την online παρουσία σας.
Στόχος σας θα πρέπει να είναι να δελεάσετε, να ενθουσιάσετε και να εμπνεύσετε τους πελάτες σας με κάθε σας εικόνα.

3. Επωφεληθείτε από τα metasearch

Οι πελάτες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βρουν το ακίνητο σας online. Τα metasearch διευκολύνουν πολύ την αναζήτηση του.

4. Συνεργαστείτε στρατηγικά με τις online ταξιδιωτικές εταιρείες

Βρείτε μια ισορροπία ανάμεσα στην απευθείας και έμμεση κατανομή που εξυπηρετεί την επιχείρηση σας.
Αν δεν καταφέρετε να πουλήσετε τα δωμάτια εγκαίρως, εξασφαλίστε από τους συνεργάτες κρατήσεων σας πελάτες της τελευταίας στιγμής. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία online ταξιδιωτικών εταιρειών. Δείτε ποιες προσελκύουν περισσότερο το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Επιλέξτε λίγους συνεργάτες και διατηρήστε χαμηλό το κόστος των προμηθειών.

5. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας

Μια ιστοσελίδα με καλή απόδοση θα πρέπει να προσελκύει εύκολα τους πιθανούς πελάτες. Η ιστοσελίδα σας είναι η καρδιά της επωνυμίας σας.

6. Βρείτε τη σωστή μηχανή κρατήσεων

Η σωστή μηχανή κρατήσεων θα ενισχύσει την επωνυμία σας και θα βελτιστοποιήσει την εμπειρία των πελατών σας, αυξάνοντας ταυτόχρονα το ποσοστό μετατροπής σας.

7. Παρακολουθήστε την κίνηση στην ιστοσελίδα του καταλύματος σας

Αν παρακολουθείτε την ιστοσελίδα σας, θα έχετε την ευκαιρία να μάθετε πώς να τη βελτιστοποιήσετε χρησιμοποιώντας δεδομένα από πραγματικές εμπειρίες, τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε μια καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI).

8. Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικά και η χρήση τους είναι δωρεάν.

Με αυτά έχετε τη δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας, να συλλέξετε σχόλια και να ενισχύσετε την επωνυμία και την online παρουσία σας.

9. Προσφέρετε στους πελάτες σας μια εκπληκτική εμπειρία, πριν ακόμη κάνουν κράτηση

Καλωσορίστε τους, εμπνεύστε τους, κάντε τους να νιώσουν σαν στο σπίτι τους (ή ότι όντως κάνουν διακοπές), πριν αποφασίσουν για την δαιμονή.

Εξάλλου, οι πελάτες σας απολαμβάνουν τις διακοπές τους ή ένα ταξίδι το Σαββατοκύριακο από τη στιγμή που αποφασίζουν να αποδράσουν.