Το πρόβλημα του υπερτουρισμού σε πολύ δημοφιλή τουριστικές του περιοχές του προσπαθεί να λύσει το Βερολίνο. Στόχος του Burkhard Kieker από το Visit Berlin είναι να κάνει την πόλη πιο φιλική στον τουρίστα. Παράλληλα θέλει να ενισχύσει τη συνεργασία μεταξύ της εταιρείας και των 12 συνοικιών του Βερολίνου.

Για το λόγο αυτό δημιούργησε 3 νέες διαδρομές για ποδήλατα στα νότιοδυτικά της πόλης. Επίσης η έξυπνη εφαρμογή «Going Local Berlin» επανεκδόθηκε. Η ψηφιακή εφαρμογή περιλαμβάνει 700 εναλλακτικές λύσεις για εκδρομές μακριά από τις συνήθεις συστάσεις του ταξιδιωτικού οδηγού.

Για το σκοπό αυτό, το Visit Berlin παρουσίασε την περιοδεία “Berlin Modern” ενόψει της επετείου του Bauhaus φέτος. 39 από τις 51 συμβουλές που παρουσιάζονται βρίσκονται στα περίχωρα της πόλης. Έχει επίσης ανακοινωθεί ότι στο μέλλον η πόλη θα ήθελε να διαθέσει περισσότερα χρήματα για τον καθαρισμό των πάρκων. Μέχρι το 2021, το ποσό θα πρέπει να ανέλθει σε 14 εκατομμύρια ευρώ.

Παράλληλα, το Visit Berlin, επιθυμεί οι συνοικίες να αναπτύξουν τα δικά τους concept για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να ενισχύσουν τη ροή τουριστών. Προς αυτή την κατεύθυνση μια επταμελής ομάδα ανταλλάσσει τακτικά δεδομένα με τις επιμέρους περιοχές. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί μια αλλαγή με βάση τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τη ροή επισκεπτών στην πόλη, τα οποία θα παρασχεθούν από την θυγατρική της Telekom.

Η θυγατρική θα αξιολογήσει τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας από το δίκτυο της Deutsche Telekom. Η καταγραφή, η ηλικία και η εθνικότητα των τουριστών καταγράφονται. Όλα αυτά συμβαδίζουν με τους νόμους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων και συμφωνήθηκαν με τις αρχές.

Τα επόμενα χρόνια, το Visit Berlin θα δαπανήσει περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ για να πλησιάσει λίγο περισσότερο στους τουρίστες.

Τέλος, εκτός από τη ροή τουριστών, οι αρχές θέλουν επίσης να ρίξουν μια πιο προσεκτική ματιά στο τοπίο του ξενοδοχείου.