Καθώς η χρήση των κινητών συσκευών και η κατανάλωση ψηφιακού περιεχομένου συνεχίζει να αυξάνεται, οι έμποροι ταξιδιών μπορούν να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πως; Διατηρώντας τις στρατηγικές πολλαπλών πλατφορμών και πολλαπλών συσκευών για να φτάσουν μπροστά στο κοινό-στόχο τους, υποστηρίζει η Phocuswright.
Με την κατανόηση των ενδιαφερόντων και των συμπεριφορών ταξιδιώτη – συμπεριλαμβανομένων Baby Boomers, Gen X, Millennials, Gen Z και γεωγραφικών περιοχών – και την εφαρμογή αυτών των στοιχείων στη στρατηγική τους, οι έμποροι μπορούν να εμπλακούν καλύτερα και να εμπνεύσουν τους πιθανούς ταξιδιώτες.
Τα social media, επισημαίνει η Phocuswright ειδικά εκείνα που ενσωματώνουν εικόνες και βίντεο, θα παραμείνουν ιδιαίτερα σημαντικά για να προσελκύσουν νέες γενιές, συμπεριλαμβανομένου των Gen Z και τα επόμενα χρόνια των Gen Alpha.