Ο αλγόριθμος του Facebook είναι πιο αποτελεσματικός από τον εγκέφαλο μας όταν πρόκειται να αποφασίσει ποιος θα δει τις διαφημίσεις σας.
Κι αυτό αποδεικνύεται με την επέκταση στόχευσης ενδιαφέροντος του Facebook. Ένα νέο εργαλείο του Facebook που βοηθά τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους, χωρίς να χρειάζεται να προσθέσουν χειροκίνητα περισσότερα ενδιαφέροντα.

Βασικά, επιλέγοντας την επέκταση στόχευσης, επιτρέπετε στο Facebook να προσαρμόσει τη λεπτομερή στόχευση και να προσθέσει αυτόματα ενδιαφέροντα στο σύνολο διαφημίσεών σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.