Δίπλα στους επιβάτες που χαρακτηρίζονται από ανεξέλεγκτο άγχος κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι η Virgin Australia.
Στα ψηφιακά εισιτήρια των “αγχωμένων” επιβατών θα υπάρχει ένα ειδικό σύμβολο για να τους αναγνωρίζει το πλήρωμα θαλάμου και να τους στηρίζει στην καταπολέμηση της φοβίας πτήσης…εν πτήσει.
Το μόνο που έχουν να κάνουν οι επιβάτες είναι να σημειώσουν με τικ το αντίστοιχο κουτάκι με την αναφορά για φοβία πτήσης όταν κλείνουν το εισιτήριό τους.
Στη συνέχεια η εταιρεία θα τους στείλει προσωποποιημένα μηνύματα με συμβουλές υγείας κ ευεξίας, πρόσθετες τεχνικές λεπτομέρειες για την πτήση, ένα αισιόδοξο μήνυμα πρωτού επιβιβαστούν, πρόσβαση σε τεχνικές χαλάρωσης μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήσει, καθώς και επιπλέον προσοχή από το πλήρωμα καμπίνας εφόσον το χρειαστούν.
Η Virgin Australia ανακοίνωσε πως πάνω από το 11% των επιβατών της, δηλαδή τουλάχιστον 1 στους 10 πελάτες της αντιμετωπίζει φοβία πτήσεις και η εταιρεία επιχειρεί να τους στηρίξει δείχνοντας τους ενδιαφέρον για τη δυσκολία που περνούν εκείνη τη στιγμή.