
Η τεχνολογία μπορεί να δώσει “χέρι βοηθείας” στην ανάκαμψη του τουρισμού. Να αυξήσει την εμπιστοσύνη στα ταξίδια, αντιμετωπίζοντας ανησυχίες σχετικά με το συνωστισμό, τις κοινωνικές αποστάσεις και τα φυσικά σημεία επαφής.
Αυτό δείχνουν στοιχεία της Amadeus, από δημοσκόπηση 6.000 ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ινδία, τη Σιγκαπούρη και τις ΗΠΑ.
H τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη της ανάκαμψης
- Το 84% των ταξιδιωτών είπαν ότι η τεχνολογία θα αυξήσει την εμπιστοσύνη τους για ταξίδια, τους επόμενους 12 μήνες.
- Το 42% ανέφεραν πως εφαρμογές που παρέχουν ειδοποιήσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σχετικά με τα κρούσματα και τις αλλαγές σε κυβερνητικούς περιορισμούς συμβάλλουν στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης τους για ταξίδια.
- Επίσης 42% των ταξιδιωτών λένε πως οι εφαρμογές ανέπαφης πληρωμής, όπως το Google Pay, το PayPal και το Venmo συμβάλλουν στη μείωση των περιστατικών φυσικής επαφής κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
- Το 34% δήλωσε ότι η χρήση μηχανημάτων κατά τη διάρκεια του check -in και της επιβίβασης θα τους προέτρεπε να ταξιδέψουν.
- Το 33% συμφωνεί ότι θα ήθελε ένα καθολικό ψηφιακό αναγνωριστικό ταξιδιώτη στο τηλέφωνό του που να περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα έγγραφα.
Οι πέντε κορυφαίοι τρόποι για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών
Οι πέντε κορυφαίοι τρόποι για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών παγκοσμίως υπό τις τρέχουσες συνθήκες Covid περιλαμβάνουν:
- Παροχή πρόσβασης σε ευέλικτες αλλαγές, πολιτικές ακυρώσεων και όρους πληρωμής για την αποφυγή απώλειας χρημάτων (39%).
- Περιορισμός του αριθμού των επιβατών σε αεροσκάφος (38%).
- Ικανότητα για τους ταξιδιώτες να αποστασιοποιούνται φυσικά σε όλο το ταξίδι (36%).
- Διασφάλιση μέτρων υγιεινής, σε ξενοδοχεία και καταλύματα (36%).
- Πρόσβαση σε αποτελεσματικά προγράμματα τεστ και ιχνηλάτησης (34%).
Η συνολική έρευνα διαπίστωσε ότι η δεκτικότητα της τεχνολογίας και των προτιμήσεων διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα και τις “γενιές” ταξιδιωτών.
Υπογραμμίζοντας τη σημασία της εξατομίκευσης στην απόκτηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.
- Σχεδόν οι μισοί (46%) των Baby Boomers δηλώνουν ότι θα πρέπει να είναι σε θέση να έχουν κοινωνική ή σωματική απόσταση καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, σε σύγκριση με λιγότερο από 3 στα 10 (29%) της Generation Z.
- Το 25% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 26% των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ θα ήθελαν περισσότερο την τεχνολογία για να μειώσουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα.
- Τρεις στους 10 Γερμανούς και Βρετανούς ταξιδιώτες (30%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν περισσότερο η τεχνολογία να ελαχιστοποιήσει τη φυσική επαφή τους με άλλους.
- Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες καθαρισμού (36%) και οι ανέπαφες πληρωμές (34%) ήταν οι πιο δημοφιλείς από τις προτεινόμενες τεχνολογικές επιλογές για τους Γάλλους ταξιδιώτες.
- Περισσότεροι από τους μισούς (52%) ταξιδιώτες στη Σιγκαπούρη είπαν ότι οι ανέπαφες εμπειρίες στα ξενοδοχεία αυξάνουν στις πιθανότητες να ταξιδέψουν.
- Το 47% των Ινδών ταξιδιωτών επέλεξαν εφαρμογές για κινητές συσκευές που τους ενημερώνουν για τα μέτρα ασφαλείας στον προορισμό.