Σε μια περίοδο κρίσης, οι άνθρωποι συχνά απευθύνονται στην κοινότητα τους για συμβουλές. Αυτή τη στιγμή, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αντιμετωπίζουν μια ανησυχητική μάχη προσπαθώντας να σώσουν τις επιχειρήσεις τους, καθώς το ταξίδι έχει έρθει σε ένα τέλμα και η κοινωνική απομάκρυνση έχει διακόψει τις αλληλεπιδράσεις πρόσωπο με πρόσωπο.

Ακριβώς όπως η κοινωνία ζωντανεύει μαζί ως κοινότητα για να σώσει ο ένας τον άλλον, έτσι μπορούν και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες να χτίσουν τις δικές τους ομάδες στο διαδίκτυο για την επίλυση προβλημάτων.

Οι ομάδες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μπορούν να είναι ο ευκολότερος τρόπος για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να έρθουν σε επαφή online με τους τωρινούς και μελλοντικούς πελάτες τους. Υπάρχουν πολλές ομάδες στο Facebook όπου οι πράκτορες μπορούν να βρουν συμβουλές, υποστήριξη και ιδέες.

Όταν οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης είναι χαλαροί, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορεί να θέλουν να αναζητήσουν περισσότερες ευκαιρίες πρόσωπο με πρόσωπο με χώρους εργασίας ή τοπικές ομάδες δικτύωσης. Μέχρι τότε, όμως, η οικοδόμηση μιας διαδικτυακής κοινότητας μπορεί να προσφέρει μια σύνδεση με τον έξω κόσμο.