Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Google επιτρέπει πλέον επίσημα στα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν τα Google Posts (Αναρτήσεις Google), αλλά μόνο με περιορισμένο τρόπο.

Μπορούν να τα χρησιμοποιούν για να παρέχουν στους πελάτες ειδοποιήσεις σχετικά με το ξενοδοχείο. Αλλά όχι για προσφορές ή προωθητικούς σκοπούς.

Νέα πολιτική της Google

Η Google ενημέρωσε το έγγραφο πολιτικής για τις αναρτήσεις του επιχειρηματικού προφίλ για να προσθέσει μια ενότητα για “αναρτήσεις ξενοδοχείων”. Η νέα πολιτική λέει:

  • Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν τοπικές αναρτήσεις για να παρέχουν σχετικές, έγκαιρες πληροφορίες στους πελάτες.
    Παραδείγματα χρήσιμων αναρτήσεων περιλαμβάνουν πρωτόκολλα COVID-19, ενημερώσεις σε ανέσεις ή ανακαινίσεις και εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στην ιδιοκτησία.
  • Τα ξενοδοχεία δεν μπορούν να δημιουργούν αναρτήσεις «προσφοράς». Καθώς και οποιαδήποτε ανάρτηση που συνδέεται με προσφορές ή εκπτώσεις.

Όχι για διαφημιστικούς σκοπούς

Σαφώς, η Google δεν θέλει τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιούν τις Αναρτήσεις Google για διαφημιστικούς σκοπούς ή για να επισημαίνουν προσφορές, εκπτώσεις ή άλλους προωθητικούς λόγους.
Κι αυτό για να μην μπερδεύονται οι χρήστες και οι καταναλωτές.